مدل Mini گوشی LG G6 با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی احتمالاً به زودی عرضه شود! - تکفارس 
مدل Mini گوشی LG G6 با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی احتمالاً به زودی عرضه شود! - تکفارس 

مدل Mini گوشی LG G6 با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی احتمالاً به زودی عرضه شود!

دانیال دهقانی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 23:22
مدل Mini گوشی LG G6 با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی احتمالاً به زودی عرضه شود! - تکفارس 

مدل Mini گوشی LG G6 با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی احتمالاً به زودی عرضه شود! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

گوشی پرچمدار ال جی، یعنی جی ۶ به تازگی در ایالات متحده آمریکا عرضه شده است، ولی به نظر این کمپانی قصد دارد تا مدل کوچک تر آن با نام مینی را نیز به زودی به بازار عرضه کند.

با وجود این که این اطلاعات هنوز به طور رسمی تائید نشده اند، ولی تصاویری منتسب به ال جی جی ۶ مینی در اینترنت پخش شده اند. بر خلاف مدل اول و معمولی که یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی دارد، مدل مینی صفحه نمایشی ۵.۴ اینچی خواهد داشت و درصد صفحه به بدنه آن نیز کمتر از ۸۰ درصد خواهد بود.

ولی در هر حال، این مدل هم به مانند مدل قبلی نسبت ۱۸ به ۹ را خواهد داشت، که اگر از طرفداران این نسبت تصویری نیستید، این خبر شما را ناامید خواهد کرد. متاسفانه، به جز صفحه نمایش بقیه مشخصات این گوشی و تفاوت های آن با ال جی جی ۶ معمولی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ال جی دو انتخاب دارد: هم می تواند برخی از مشخصات و سخت افزار این گوشی را پایین آورده و در نتیجه ال جی جی ۶ مینی را با قیمتی پایین تر به بازار عرضه کند، یا آن که مشخصات و سخت افزار را یکی نگه دارد و قیمت را نیز در همان حدود باقی بگذارد.

همچنین شایان ذکر است که ال جی جی ۶ مینی اسم نهایی و تجاری این محصول نخواهد بود. با وجود آن که ما از عرضه این محصول اطمینان کامل داریم، ولی به هر حال ممکن است این گوشی با نامی متفاوت و در بازارهایی منتخب عرضه شود، بازارهایی که ایالات متحده آمریکا شاید یکی از آن ها نباشد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید