استفاده از اپل واچ برای تماس با پلیس بعد از یک تصادف! - تکفارس 
استفاده از اپل واچ برای تماس با پلیس بعد از یک تصادف! - تکفارس 

استفاده از اپل واچ برای تماس با پلیس بعد از یک تصادف!

دانیال دهقانی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 23:45
استفاده از اپل واچ برای تماس با پلیس بعد از یک تصادف! - تکفارس 

استفاده از اپل واچ برای تماس با پلیس بعد از یک تصادف! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

در اواخر ماه مارس بود، که اپل باگی را در نسخه ۱۰.۳ آی او اس برطرف کرد که به خاطر آن یک پسر نوجوان آریزونایی به مدت ۵ ماه تمام پلیس ها را با تماس های تقلبی سر کار می گذاشت! حالا، دوباره اپل و نیروهای پلیس و تماس اضطراری به سر خط خبرها بازگشته اند، ولی این بار از جنبه مثبت.

کیسی بنت، یک دانشجوی اهل مریلند، در روز ششم آوریل در حال رانندگی به سمت خانه بوده است که ناگهان خودرویی به ماشین جیپ او بر خورد می کند و به سبب آن ماشین کیسی بنت چپ می کند. خوشبختانه، کیسی سالم بوده و آرامش و خونسردی خود را نیز حفظ کرده است. ولی در هر حال، او در صندلی خود گیر افتاده بوده و به واسطه کمربند ایمنی، نمی توانسته از آن جدا شود و تنها باید منتظر کمک می مانده است.

به خاطر تصادف، گوشی آیفون او نیز به جایی پرتاب شده بود که او قادر به در دست گرفتن آن و تماس با پلیس برای گرفتن کمک نبود. اما، کیسی اپل واچ خود را در دست داشته و خوشبختانه و به کمک قابلیت Emergency SOS آن توانسته با پلیس تماس بگیرد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا تنها با بیشتر نگه داشتن دکمه کناری، با یک خط اضطراری تماس گرفته یا به یک مخاطب اضطراری پیام متنی ارسال کنید. در این موقعیت خاص او به پدر و مادرش پیامی ارسال کرده بوده و درخواست کمک کرده بوده است. نیروهای کمکی تنها ۶ دقیقه بعد به او رسیده بودند و او را نجات دادند، در حالی که چند زخم بر روی زانو و سینه او به جای مانده بود که البته چیز مهمی نبوده است.

مدیر عامل اپل یعنی تیم کوک نیز یک نامه از طرف کیسی دریافت کرده که در آن کیسی این اتفاق را برای او توضیح داده و قید کرده که چگونه اپل واچ به کمک او آمده است. در یک مصاحبه با شبکه ABC شاهد حضور کیسی در سلامت کامل بودیم و خوشبختانه به نظر می رسد که این تصادف مشکل حادی را برای او ایجاد نکرده است. تجربه او یک نمونه بارز از مواقعی است که تکنولوژی می تواند جان انسان ها را نجات دهد.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا حالا تمایلی به خرید اپل واچ دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید