گوشی HTC U 11 در پایگاه GeekBench دیده شد! - تکفارس 
گوشی HTC U 11 در پایگاه GeekBench دیده شد! - تکفارس 

گوشی HTC U 11 در پایگاه GeekBench دیده شد!

دانیال دهقانی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:48
گوشی HTC U 11 در پایگاه GeekBench دیده شد! - تکفارس 

گوشی HTC U 11 در پایگاه GeekBench دیده شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

دقیقاً یک ماه پیش بود که خبردار شدیم گوشی اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U 11) در پایگاه بنچمارک گیری AnTuTu دیده شده است. حالا، پرچمدار آینده اچ تی سی راه خود را به سوی پایگاه بنچمارک گیری گیک بنچ باز کرده است. مشخصاتی که گیک بنچ برای بنچمارک این گوشی ثبت کرده، دقیقاً همان هایی است که پیش از این در بنچمارک پایگاه آن تو تو دیده بودیم، پس این می تواند صحت اطلاعات آن تو تو را تائید کند. این مشخصات شامل جدیدترین و قوی ترین چیپست کوال کام یعنی اسنپ دراگون ۸۳۵ می شود. همچنین یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت تنظیم شده روی ۱.۹ گیگاهرتز نیز برای این گوشی لیست شده است.

دیگر مشخصاتی که گیک بنچ لیست کرده شامل رم این گوشی می شود که میزان آن ۴ گیگابایت خواهد بود و اندروید ۷.۱.۱ نیز به طور پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. این گوشی در تست های به عمل آمده روی یک هسته پردازنده امتیاز ۱۹۱۲ و در مجموع تمامی هسته ها پردازنده آن امتیاز ۶۱۳۷ را کسب کرده است. پرچمدار جدید اچ تی سی در تاریخ ۱۹ ماه مِه معارفه خواهد شد.

دو هفته پیش بود که شاهد اولین تصاویر احتمالی از اچ تی سی یو ۱۱ بودیم، که متوجه شدیم این گوشی قابلیتی به نام اج سنس (Edge Sense) را خواهد داشت. این قابلیت به مخاطبان اجازه می دهد تا لبه های گوشی را به اپلیکیشن های خاصی اختصاص دهند که بیشتر با آن ها سر و کار دارند. از دیگر مشخصات لو رفته می توان به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ دی اشاره کرد. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده و دوربین جلویی و پشتی این گوشی هم به ترتیب ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. با توجه به این که اخیراً اچ تی سی یک باتری ۴ هزار میلی آمپری را در ساخت گوشی میان رده ای HTC ONE X10 به کار برد، انتظار داریم تا اچ تی سی یو ۱۱ هم یک باتری با ظرفیت بالا داشته باشد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.