سامسونگ Z4 از فلاش LED دو گانه بهره می برد - تکفارس 
سامسونگ Z4 از فلاش LED دو گانه بهره می برد - تکفارس 

سامسونگ Z4 از فلاش LED دو گانه بهره می برد

امید بصیری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 12:12
سامسونگ Z4 از فلاش LED دو گانه بهره می برد - تکفارس 

به نظر می رسد جدید ترین گوشی از سری گوشی های زد سامسونگ که از سیستم عامل انحصاری این شرکت با نام تایزن بهره می برد دارانه فلش دو گانه ی ال ای دی خواهد بود. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

تا به کنون اطلاعات و گزارش های زیادی دیده ایم مبنی بر اینکه گوشی هوشمند آینده ی تازنی سامسونگ زد ۴ نام خواهد داشت که با شماره ی مدل SM-Z400F عرضه می شود. این گوشی تا به حال در تست هایی نظیر اف سی سی (FCC) مشاهده شده است و حتی تاییدیه ی وای فای نیز دریافت کرده است!

راهنمای دستی راه اندازی سامسونگ زد ۴ به تازگی بر روی صفحات آنلاین دیده شده است. در این راهنما چیزی که جالب است وجود یک فلش دوگانه ی ال ای دی جذاب در پشت گوشی است.

این گوشی نه تنها از فلش بر روی قسمت جلویی خود بهره خواهد برد بلکه دارای فلش ال ای دی دوگانه در قسمت پشتی خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت سامسونگ زد ۴ اولین گوشی از این کمپانی کره ای خواهد بود که از نسخه ی سوم سیستم عامل تایزن به صورت پیش فرض بهره می برد.

راهنمای مشترکین این گوشی چیز زیادی راجع به آن لو نمی دهد بنابراین باید مدتی منتظر بمانیم تا مشخصات دقیق این گوشی لو بروند. سامسونگ هنوز رسماً تایید نکرده که چه زمانی نسخه ی جدید از گوشی های تایزنی خود را راهی بازار خواهد کرد.

سامسونگ Z4 از فلاش LED دو گانه بهره می برد - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.