گلکسی A3 2017 به زودی به روز رسانی اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 
گلکسی A3 2017 به زودی به روز رسانی اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 

گلکسی A3 2017 به زودی به روز رسانی اندروید ۷ را دریافت می کند

امید بصیری
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:22
گلکسی A3 2017 به زودی به روز رسانی اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 

به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک باید شاهد عرضه ی به روز رسانی جدید ترین نسخه از سیستم عامل متن باز اندروید یعنی اندروید ۷ و یا نوقا بر روی گوشی گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ باشیم! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ به ترتیب مشغول ارائه ی به روز رسانی اندروید ۷ و یا نوقا برای گوشی های پرچم دار خود بوده است. مدت زمان زیادی تا عرضه  ی این به روز رسانی برای گوشی های میان رده ی این شرکت باقی نمانده است. حال دلیلی موجه وجود دارد که احتمالاً به زودی شاهد عرضه ی این به روز رسانی برای گوشی گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ خواهیم بود!

به نظر می رسد که سامسونگ در حال آزمایش کردن اندروید ۷ و یا نوقا بر روی گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ است. این گوشی در بنچ مارک جی اف اکس بنچ در حالی که از اندروید ۷ یا نوقا بهره می برده دیده شده است. این اقدام به مثابه ی انجام آزمایش هایی برای اطمینان خاطر از پایدار بودن این نسخه از سیستم عامل بر روی این گوشی انجام شده اند و به همین دلیل به نظر می رسد که مدت زمان مشخص تا عرضه ی نهایی این به روز رسانی برای گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ باقی مانده است.

به نظر لازم به اشاره نباشد که اگر گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ در حال دریافت اندروید نوقا یا ۷ باشد دیگر گوشی های این سری نیز به زودی از این به روز رسانی بهره مند خواهند شد! شاید در چند روز آینده نشانه هایی از این به روز رسانی ها به بیرون درز کند.

اگر امیدوارانه به قضیه نگاه کنیم تا چند هفته ی آینده شاهد عرضه ی این به روز رسانی برای گلکسی ای ۳ خواهیم بود.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.