گلکسی A5 2016 اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 
گلکسی A5 2016 اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 

گلکسی A5 2016 اندروید ۷ را دریافت می کند

امید بصیری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 12:25
گلکسی A5 2016 اندروید ۷ را دریافت می کند - تکفارس 

گوشی گلکسی اِی ۵ سامسونگ که از محصولات میان رده ی این شرکت است به زودی به جدید ترین نسخه ی سیستم عامل اندروید که همان اندروید ۷ یا نوقا است به روز رسانی خواهد شد! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ اولین به روز رسانی اندروید ۷ برای گوشی های میان رده ی خود را امروز عرضه کرده است. این به روز رسانی برای گوشی گلکسی ای ۵ نسخه ی سال ۲۰۱۶ در روسیه عرضه شده است و ما نیز ویدئویی از این مورد دیده ایم که نشان می داد این نسخه به خوبی بر روی این گوشی کار می کرد. همان طور که انتظار می رفت رابط کاربری شبیه به آن چه که در گلکسی اس ۷ و دیگر پرچم داران سامسونگ دیده بودیم شده است. ما انتظار داریم که برخی ویژگی های نرم افزاری که بر روی گوشی های پرچم دار این شرکت بعد از این به روز رسانی موجود شده اند بر روی این گوشی نیز در دسترس باشند اگرچه برخی از آن ها منحصراً بر روی پرچم داران باقی خواهند ماند.

این به روز رسانی با نام  A510FXXU4CQDK عرضه شده است و فقط صرفا به صورت آنلاین در دسترس است اما به زودی باید منتظر عرضه ی آن در پکیج های مختلف باشیم. اگر یک گلکسی ای ۵ ۲۰۱۶ دارید و در روسیه زندگی می کنید، می توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی به قسمت درباره ی گوشی رفته و با لمس کرده بخش منوی به روز رسانی نرم افزاری از این امر مطمئن شوید!  در زیر می توانید چند اسکرین شات که از این گوشی گرفته شده را مشاهده کنید!

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.