گلکسی  J5 2017 در آستانه ی معرفی رسمی - تکفارس 
گلکسی  J5 2017 در آستانه ی معرفی رسمی - تکفارس 

گلکسی J5 2017 در آستانه ی معرفی رسمی

امید بصیری
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:28
گلکسی  J5 2017 در آستانه ی معرفی رسمی - تکفارس 

گوشی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ به تازگی از تست اف سی سی (FCC) نیز موفق به بیرون آمده است و این نشان می دهد که تا مدت زمان معرفی رسمی این گوشی چیز زیادی باقی نمانده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

به نظر می رسد که سامسونگ به زودی گوشی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ را برای بازار آمریکا معرفی خواهد کرد. این گوشی که حدود ۳ ماه پیش تاییدیه ی وای فای خود را دریافت کرد در بنچ مارک جی اف اکس بنچ(GFXBench) دیده شده بود و عکس هایی از آن نیز حدود دو هفته پیش به روی برخی خبرگزاری ها راه یافتند. سه نسخه ی مختلف از این گوشی با نام های SM-J530GM, SM-530YM/DS, و SM-J530GM/DS تاییدیه ی اف سی سی خود را دریافت کرده اند. به نظر می رسد که این گوشی از اندروید ۷ یا نوقا به صورت پیش فرض بهره خواهد برد.

گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ احتمالاً از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ دی یا ۱۲۸۰ * ۷۲۰، پردازنده ی داخلی اگزینوس ۷۸۷۰، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و قابلیت های جانبی ای نظیر پشتیبانی از کارت حافظه ی خارجی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی بهره می برد. گلکسی جی ۵ ۲۰۱۶ ماه آپریل سال گذشته معرفی شد و به همین دلیل منطقی به نظر می رسد که به زودی شاهد معرفی شدن نسخه ی جدید این گوشی باشیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.