۵۵ میلیون گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge فروخته شده است - تکفارس 
۵۵ میلیون گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge فروخته شده است - تکفارس 

۵۵ میلیون گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge فروخته شده است

دانیال دهقانی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 11:54
۵۵ میلیون گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge فروخته شده است - تکفارس 

۵۵ میلیون گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge فروخته شده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر چه پرچمدارهای جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس گوی توجهات را ربوده اند، ولی نباید فراموش کنیم که پرچمدارهای قبلی این شرکت هم به نوبه خود بسیار محبوب بودند. در حقیقت بر طبق گزارش Strategy Analytics، دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از زمان عرضه خود یعنی ۱۲ مارس سال پیش تاکنون ۵۵ میلیون نسخه در سطح جهان فروخته اند. در اولین سه ماهه، آن ها ۷.۲ میلیون دستگاه به فروش رسانده بودند.

حالا که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با آن طراحی زیبا (و البته قیمت بالا!) عرضه شده اند، پرچمدارهای نسل قبل سامسونگ با قیمت بسیار پایین تری قابل تهیه هستند.

اکثر تحلیل گران اعتقاد دارند که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بهتر از مدل های سال گذشته عمل خواهند کرد. در عرض تنها دو روز میزان پیش فروش های این دو گوشی در کره از مرز ۵۵۰ هزار دستگاه گذشت. این مقدار ۵.۵ برابر پیش فروش های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در این کشور بود، در یک بازه زمانی ۲ روزه. سامسونگ هم برای این که مطمئن شود همگی می توانند به گوشی امسالش دست پیدا کنند، میزان تولید و عرضه این گوشی را نسبت به پرچمداران سال گذشته خود ۲ برابر کرده است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید