شرکت OnePlus نام پرچمدار جدید خود را تائید کرد - تکفارس 
شرکت OnePlus نام پرچمدار جدید خود را تائید کرد - تکفارس 

شرکت OnePlus نام پرچمدار جدید خود را تائید کرد

دانیال دهقانی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 22:54
شرکت OnePlus نام پرچمدار جدید خود را تائید کرد - تکفارس 

شرکت OnePlus نام پرچمدار جدید خود را تائید کرد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

وان پلاس بالاخره به تمامی حدس و گمان ها و شایعات پایان داد و امروز به طور رسمی تائید کرد که پرچمدار آتی اش وان پلاس ۵ (OnePlus 5) نام دارد. همچنین این کمپانی اعلام کرد که این گوشی در تابستان امسال عرضه می شود، پس باید بین ماه های ژوئن تا آگوست منتظر عرضه آن باشیم.

وان پلاس دلیل موجهی دارد که نام این گوشی را وان پلاس ۴ نگذاشته است (که به طور قطع بهتر می توانست زنجیره این گوشی ها را تکمیل کند). در چین، یعنی کشوری که این شرکت در آن قرار دارد، عدد ۴ نحس بوده و معنی نیستی و مرگ را دارد. مسلماً عده ای ممکن است این مسئله را مسخره بدانند (مثل کسانی که در چهارمین روز از یک ماه به دنیا آمده اند و سال هاست که زنده اند!) ولی به هر حال این تصمیمی است که وان پلاس گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

وان پلاس هیچ چیز دیگری در مورد پرچمدار خود نگفته است. شایعات ولی حاکی از آن است که این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره برده و ۸ گیگابایت رم دارد (حداقل برخی مدل های آن) و در حالی که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد، دوربین پشتی اش هم ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود. به هر حال هنوز مشخص نیست چقدر از این شایعات صحت دارد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ می توانید با رفتن به این لینک پیش نمایش کاملی از این گوشی را مطالعه کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.