نسخه جدید بلندگوی هوشمند Amazon Echo با تصویری لو رفت! - تکفارس 
نسخه جدید بلندگوی هوشمند Amazon Echo با تصویری لو رفت! - تکفارس 

نسخه جدید بلندگوی هوشمند Amazon Echo با تصویری لو رفت!

دانیال دهقانی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 19:34
نسخه جدید بلندگوی هوشمند Amazon Echo با تصویری لو رفت! - تکفارس 

نسخه جدید بلندگوی هوشمند Amazon Echo با تصویری لو رفت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

ماه پیش بود که اعلام کردیم آمازون در حال کار بر روی یک بلندگوی هوشمند جدید از سری اکو است. نسل بعدی این وسیله یک صفحه نمایش برای پخش ویدیو خواهد داشت، که این مسئله آن را از هر محصول دیگری در بازار مجزا می سازد. حال به نظر می رسد که آن شایعات به ثمر نشسته چرا که تصویری از این محصول لو رفته است.

متاسفانه، هیچ جزئیاتی این تصویر لو رفته را همراهی نمی کند. در تصویر می توان دید که زمان، تاریخ و وضعیت آب و هوا بر روی صفحه نمایش نفش بسته است. همچنین از مخاطب دعوت به عمل می آورد که فرامین صوتی به آن دهد. به هر حال وجود یک صفحه نمایش در محصولی که یک دستیار صوتی هوشمند به همراه دارد بسیار جالب به نظر می رسد. ولی به هر حال باید دید آن در عمل چطور عمل می کند تا بتوانیم به طور قطعی از پتانسیل های آن سخن بگوییم.

ولی یک مسئله از همین حالا مشخص است: وجود یک صفحه نمایش در نسل جدید آمازون اکو آن را به طور کامل از رقبایش چون گوگل هوم (Google Home) و اینوُکر (Invoker) محصول مایکروسافت جدا می کند. این باعث می شود تا از لحاظ تکنولوژی محصول آمازون چند گام جلو بیفتد، حتی اگر هوش مصنوعی آن یعنی الکسا در حد رقبا عمل نکند.

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از این محصول، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.