Huawei Watch به روز رسانی Android Wear 2.0 را دریافت کرد - تکفارس 
Huawei Watch به روز رسانی Android Wear 2.0 را دریافت کرد - تکفارس 

Huawei Watch به روز رسانی Android Wear 2.0 را دریافت کرد

دانیال دهقانی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 19:40
Huawei Watch به روز رسانی Android Wear 2.0 را دریافت کرد - تکفارس 

Huawei Watch به روز رسانی Android Wear 2.0 را دریافت کرد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

هواوی پس از آن که نسخه جدید اندروید ور توسط گوگل معرفی شده، اعلام کرده که به زودی یک به روز رسانی حاوی این سیستم عامل برای نخستین ساعت هوشمندش عرضه خواهد شد. ولی به خاطر یک مشکل غیرمنتظره، عرضه این به روز رسانی برای تعدادی از ساعت های هوشمندی که قرار بود آن را دریافت کنند به تعویق افتاده است.

ماه گذشته هواوی اعلام کرد گوگل این مشکل به ظاهر کوچک را حل کرده و به زودی این به روز رسانی حاوی اندروید ور ۲ برای محصول اش عرضه خواهد شد. البته به نظر آن به زودی قرار نبوده به این زودی ها فرا برسد! حدوداً یک ماه از آن زمان طول کشیده تا هواوی آماده عرضه این به روز رسانی بشود، و خب هنوز هم تضمینی وجود ندارد که همه دارندگان هواوی واچ آن را در همان روزهای اول دریافت کنند.

خبر خوب البته اینجاست که خیلی از دارندگان این ساعت هوشمند در فروم Reddit اظهار داشته اند که این به روز رسانی را دریافت کرده اند و به نوعی دانلود این به روز رسانی هم اکنون ممکن است. البته عجیب آن است که به طور خودکار این به روز رسانی دریافت نخواهد شد و مجبور هستید شخصاً برای دریافت آن اقدام کنید. باید آن قدر روی صفحه سبز رنگ حاوی نوشته “سیستم عامل به روز است” ضربه بزنید تا سر و کله این به روز رسانی پیدا شود. نکته بعد، روشن کردن وای فای قبل از دریافت این به روز رسانی است وگرنه نمی توانید به روز رسانی را دریافت کنید. برخی کاربران هم اقدام به انتشار فایل این به روز رسانی در فضای مجازی کرده اند تا دارندگان این ساعت انقدر مشقت تحمل نکنند.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.