Moto Z2 Play از لحاظ باتری ضعیف تر از سری قبلی اش خواهد بود! - تکفارس 
Moto Z2 Play از لحاظ باتری ضعیف تر از سری قبلی اش خواهد بود! - تکفارس 

Moto Z2 Play از لحاظ باتری ضعیف تر از سری قبلی اش خواهد بود!

دانیال دهقانی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 19:54
Moto Z2 Play از لحاظ باتری ضعیف تر از سری قبلی اش خواهد بود! - تکفارس 

Moto Z2 Play از لحاظ باتری ضعیف تر از سری قبلی اش خواهد بود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

چند هفته پیش که شاهد لو رفتن تصاویری از گوشی موتو زد ۲ پلی بودیم، تقریباً اطمینان داشتیم که این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی موتو زد پلی یک پیشرفت همه جانبه خواهد بود ولی از لحاظ قیمت گذاری نسبت به پیشرفت های سخت افزاری! حالا، به نظر حق هم داشتیم.

طبق گزارش Venture Beat، موتو زد ۲ پلی پیشرفت های زیادی را به همراه نخواهد داشت، و حتی در یک زمینه مهم نسبت به پدر خویش نیز عملکرد ضعیف تری خواهد داشت! در حالی که موتو زد پلی یک باتری فوق العاده ۳۵۱۰ میلی آمپری داشت، به نظر می آید که موتورولا برای موتو زد ۲ پلی یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری را به کار خواهد برد. از آن جایی که عملکرد موتو زد پلی از لحاظ باتری شگفت آور بود، جای افسوس دارد که شاهد چنان عملکردی از جانب ادامه دهنده راه آن گوشی نباشیم. از آن جایی که موتو زد ۲ پلی یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری دارد، به نظر نسبت به نسل قبلی خود ۱ میلی متر نازک تر و ۲۰ گرم سبک تر خواهد بود، ولی آیا این ارزش به کار بردن یک باتری ضعیف تر را داشته است؟

به غیر از مسئله باتری، موتو زد ۲ پلی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، که نسبت به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اختصاص یافته به موتو زد پلی یک پیشرفت مطلوب محسوب می شود. این گوشی پردازنده میان رده ای اسنپ دراگون ۶۲۶ را در اختیار خواهد داشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی به آن تخصیص خواهد یافت. احتمالاً این گوشی از اندروید ۷.۱ نوقا بهره ببرد.

موتو زد پلی سال پیش در ماه آگوست معرفی شد، ولی احتمالاً موتو زد ۲ پلی چندین ماه زودتر و در ماه ژوئن و در کنار موتو زد ۲ و موتو زد ۲ فورس (Moto Z2 Force)  معرفی خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.