نسخه های تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ تاییدیه FCC دریافت کردند - تکفارس 
نسخه های تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ تاییدیه FCC دریافت کردند - تکفارس 

نسخه های تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ تاییدیه FCC دریافت کردند

امید بصیری
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 12:16
نسخه های تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ تاییدیه FCC دریافت کردند - تکفارس 

به نظر می رسد که نسخه های تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ دوباره در آستانه ی ورود به بازار قرار دارند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

پس از این که سامسونگ گلکسی نوت های ۷ را به علت خرابی و مشکلات باتری آن ها پس گرفت اعلام کرد گلکسی نوت ۷ های تعمیر شده را در برخی بازار های خاص که بعداً اعلام خواهد کرد مجدداً عرضه می کند که البته با تایید مسئولان مربوطه و شرکت های امنیتی خواهد بود.

سه نسخه ی مختلف از گلکسی نوت ۷ های تعمیر شده با نام SM – N935K, SM – N935L, و SM – N935S عرضه خواهند شد که همه ی آن ها تاییدیه اف سی سی (FCC) برای عرضه در بازار کره را دریافت کرده اند. نسخه ای که با نام SM – N935S شناخته می شود احتمالاً نسخه ی مخصوص شرکت اس کی تلکام خواهد بود. نسخه های دیگر هم احتمالا توسط شرکت های کی تی و ال جی اوپلوس عرضه خواهند شد.

به احتمال زیاد نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر بر ساعتی و نسخه ی جدید از سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا عرضه خواهد شد. البته ممکن است تغییرات بیشتر هم باشند و این گوشی با نامی جدید و حتی قیمتی جدید عرضه شود. عکس های لو رفته ای از نسخه های تعمیرشده ی گلکسی نوت ۷ لو رفته اند و انتظار می رود تا این گوشی در ماه ژوئن سال جاری میلادی معرفی شود.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید