گلکسی S7 محبوب ترین گوشی سامسونگی در دنیا! - تکفارس 
گلکسی S7 محبوب ترین گوشی سامسونگی در دنیا! - تکفارس 

گلکسی S7 محبوب ترین گوشی سامسونگی در دنیا!

امید بصیری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:23
گلکسی S7 محبوب ترین گوشی سامسونگی در دنیا! - تکفارس 

به نظر می رسد که هفتمین نسل از پرچم داران سامسونگ محبوب ترین نسخه از این گوشی ها نیز هست. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این که بگوییم گلکسی اس ۷ یک موفقیت بزرگ بود سخن گزافه ای نیست. این گوشی با توجه به فاجعه ی پیش آمده بر سر گوشی گلکسی نوت ۷ به تنهایی پرچم سامسونگ در سال گذشته را به دو کشید. بر طبق برخی گزارش ها سامسونگ حدود ۵۵ میلیون نسخه از این گوشی ها را در بازار عرضه کرده است. بر طبق یک گزارش جدید اما گلکسی اس ۷ اکنون پر استفاده ترین گوشی سامسونگی در سطح دنیاست.

یک شرکت با نام در گزارشی جدید از وضعیت کلی بازار جهان در سه ماهه ی اول سال جاری میلادی گلکسی اس ۷ را دارای بیشترین مورد استفاده در سر تا سر جهان در میان تمام گوشی ها توصیف کرده است.

گلکسی اس ۵ برای مدت زمان طولانی ای مورد استفاده ترین گوشی سامسونگ بود. حتی گلکسی اس ۶ نیز قادر به کاهش محبوبیت این گوشی نبود اما به نظر می رسد که گلکسی اس ۷ قادر به این امر شده است.

به نظر دارندگان گلکسی اس ۵ نیز نقش مهمی در این مسئله داشته اند. بسیاری از آن ها پس از پایان قرارداد های دو ساله ی خود گوشی خود را به گلکسی اس ۷ به روز رسانی خواهند کرد. این یکی از مهم ترین دلایلی ست که انتظار می رود گلکسی اس ۸ از نسل های قبلی خود عملکرد بسیار بهتری ارائه کند چرا که دارندگان گلکسی اس ۶ در آستانه ی اتمام مدت زمان قراردشان هستند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.