سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی C10 و C10 Plus است - تکفارس 
سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی C10 و C10 Plus است - تکفارس 

سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی C10 و C10 Plus است

امید بصیری
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:46
سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی C10 و C10 Plus است - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ برنامه ی ویژه ای برای ارائه ی گوشی های میان رده در بازار دارد و از جمله ی آن ها کار بر روی سری جدید گوشی های سری گلکسی سی است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گوشی های سری گلکسی سی سامسونگ برای تهیه به نسبت گوشی های سختی هستند چرا که فقط در صورتی که در چین و یا هند حضور داشته باشید می توانید این گوشی ها را تهیه کنید. این گوشی ها به نظر عملکرد مناسبی داشته اند اگر چه سامسونگ قصد دارد تا با ارائه ی گلکسی سی ۱۰ و گلکسی سی ۱۰ پلاس سطح این گوشی ها را به لول بالاتری ببرد. این گوشی ها با شماره مدل های SM-C9100 و SM-C9150/9158 عرضه خواهند شد.

همانند گلکسی سی ۹ و گلکسی سی ۹ پرو، گلکسی سی ۱۰ و گلکسی سی ۱۰ پلاس، احتمالاً با مشخصاتی خارق العاده همچون حافظه ی رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. البته خارق العاده بودن آن ها به نسبت دیگر گوشی های میان رده ی بازار است وگرنه به نسبت پرچم داران حرف خاصی برای گفتن نخواهند داشت. البته هنوز این مشخصات تایید نشده اند. هم چننی هنوز مشخص نیست که برای برادر بزرگ تر این گوشی ها سامسونگ از کدام لفظ استفاده خواهد کرد؟ پلاس(Plus) یا پرو(Pro)؟ البته دومی به نظر محتمل تر می رسد چرا که لفظ پلاس بیشتر به گوشی ای گفته می شود که صرفاً صفحه نمایش بزرگ تری داشته باشد در حالی که این گوشی به نظر مشخصات قوی تری نیز خواهد داشت. البته اگر سامسونگ بخواهد رویه ی خود را عوض کند گزینه ی اول محتمل تر خواهد بود.

سری  A سامسونگ در حال حاضر گزینه ی این شرکت در بازار های جهانی برای گوشی های میان رده است و حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا سری گلکسی سی ۱۰ و گلکسی سی ۱۰ پلاس از محدودیت های منطقه ای سری گلکسی سی نیز بهره مند خواهند بود یا نه! مطمئناً اگر اخبار بیشتری در این رابطه منتشر شود شما را نیز در ارتباط خواهیم گذاشت. برای اینکه ببینید گوشی های سری گلکسی سی از چه رنجی هستند می توانید به نقد و بررسی ما از گلکسی سی ۹ پرو نگاهی بیاندازید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.