نسخه ی بدون قفل گلکسی S7 اندروید نوقا را دریافت می کند - تکفارس 
نسخه ی بدون قفل گلکسی S7 اندروید نوقا را دریافت می کند - تکفارس 

نسخه ی بدون قفل گلکسی S7 اندروید نوقا را دریافت می کند

امید بصیری
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 22:03
نسخه ی بدون قفل گلکسی S7 اندروید نوقا را دریافت می کند - تکفارس 

به نظر می رسد که نسخه ی بدون قفل گوشی گلکسی اس ۷ به زودی به جدید ترین نسخه از سیستم عامل متن باز و محبوب اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا به روز رسانی خواهد شد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بعد از مدت زمانی که تقریبا به اندازه ی ابد برای مشتریان طول کشید، گوشی گلکسی اس ۷ هفته ی پیش در ایالات متحده ی آمریکا به اندروید ۷ یا نوقا به روز رسانی شد. امروز اما این نسخه از سیستم عامل اندروید برای دارندگان عادی گلکسی اس ۷ یا کسانی که از نسخه ی آنلاکد(Unlocked) این گوشی نیز استفاده می کنند نیز عرضه شد. درست است که حتی به جز تاخیر غیر قابل تحمل برای کلیه ی محصولات، دارندگان نسخه ی آنلاکد باید مدت زمان بیشتری را نیز تحمل می کردند اما حالا آن انتظار به پایان خود می رسد. برخلاف گلکسی اس ۷ اج، به روز رسانی گلکسی اس ۷ حتی به صورت آنلاین نیز در دسترس است و حال احتمال می دهیم که برای نسخه ی خمیده نیز همچین شرایطی در انتظار باشد.

اندروید ۷ یا نوقا تغییرات خوبی را به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می آورد که از جمله ی آن ها می توان به بهبود هایی در بخش رابط کاربری گوشی اشاره کرد. این تغییرات را در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خود دریافت کرده اید!؟اگر دریافت کرده اید که نظرات خود را درباره ی آن با ما به اشتراک بگذارید. اما اگر هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید می توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی خود و بخش درباره ی گوشی، بر روی به روز رسانی نرم افزار ضربه زده و گزینه ی دانلود دستی به روز رسانی را فعال کنید تا این به روز رسانی را برای گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اج خود دریافت کنید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید