سامسونگ و احتمال عرضه ی گلکسی تب S3 در ۱۱ می - تکفارس 
سامسونگ و احتمال عرضه ی گلکسی تب S3 در ۱۱ می - تکفارس 

سامسونگ و احتمال عرضه ی گلکسی تب S3 در ۱۱ می

امید بصیری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:12
سامسونگ و احتمال عرضه ی گلکسی تب S3 در ۱۱ می - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خود را در تاریخ ۱۱ می عرضه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

ماه فوریه ی گذشته بود که سامسونگ از تبلت جدید خود یعنی گلکسی تب اس ۳ رونمایی کرد. حال یک منبع موثق گزارش داده که این شرکت قصد دارد تا این گوشی را در تاریخ ۱۱ می در کره ی جنوبی عرضه کند. متاسفانه، هیچ اطلاعاتی درباره ی قیمت احتمالی این گوشی داده نشده گرچه ما احتمال میدهیم چیزی در حدود ۶۸۰ هزار ووآن باشد.

چرا سامسونگ این مدت طولانی را برای عرضه ی گلکسی تب اس ۳ در بازار داخلی صبر کرده است؟ به نظر می رسد که یکی از این دلایل و شاید مهم ترین آن ها پروژه ی سنگین گلکسی اس ۸ بوده باشد. اگرچه شرایط بازار از آن زمان تا کنون تغییرات بسیاری کرده اند و ممکن است این تصمیم در نهایت به ضرر سامسونگ تمام شود.

بر طبق گزارش شرکتی به نام market intelligence agency Trend Force تولید جهانی تبلت های هوشمند برای سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی حدود ۳۱.۹۵ میلیون واحد بوده است که حدود ۳۴.۵ درصد به نسبت سه ماهه ی قبلی و ۹.۳ درصد به نسبت مدت زمان مشابه پارسال با کاهش رو به رو بوده است. بنابراین به نظر می رسد که تمامی موارد دست به دست هم داده اند تا گلکسی تب اس ۳ با شکست رو به رو شود.

برای کسانی که هنوز از مشخصات این تبلت آگاهی ندارد باید بگوییم، گلکسی تب اس ۳ با یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با پنل صفحه نمایش سوپرامولد و رزولوشن تصویر ۱۵۳۶*۲۰۴۸ بهره می برد، پردازنده ی داخلی این تبلت چهار هسته ای و از سری اسنپ دراگون ۸۲۰ است، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این تبلت هستند و باتری این تبلت نیز ۶۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت. نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.