گلکسی  J3 2017 و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری - تکفارس 
گلکسی  J3 2017 و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری - تکفارس 

گلکسی J3 2017 و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری

امید بصیری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:14
گلکسی  J3 2017 و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری - تکفارس 

به نظر می رسد گوشی میان رده ی جدید سامسونگ که از خانواده ی گلکسی جی ها و با نام گلکسی جی ۳ راهی بازار می شود توانسته تست اف سی سی ( FCC ) را با داشتن باتری ای ۲۴۰۰ میلی آمپر بر ساعتی پشت سر بگذارد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در هفته های اخیر، اخبار متعددی از گوشی جدید شرکت کره ای سامسونگ با نام گلکسی جی ۳ شنیده ایم. همه ی این شایعات از موقعی شروع شد که این گوشی برای انجام تعدادی آزمایش بر روی آن به هند برده شد و مدتی بعد یک کپی از مشخصات احتمالی بر روی رسانه ها درز کرد. حال نیز این گوشی در تست اف سی سی دیده شده است که معمولاً در مراحل آخر تولید و عرضه ی گوشی به بازار این تست بر روی آن انجام می شود و این بدان معنی است که این گوشی نیز در مراحل پایانی عرضه ی خود قرار دارد.

همانطور که انتظار دارید، این فهرست چیز زیادی را درباره ی این گوشی لو نمی دهد جز این که این گوشی از باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر بر ساعتی بهره خواهد برد که تا حدودی عجیب به نظر می رسد چرا که نسل قبلی این گوشی از باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت بهره می برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده ی داخلی ساخت سامسونگ با نام اگزینوس ۷۵۷۰، دو گیگابایت حافظه ی رم، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی مخصوص عکس برداری سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل نام برد.

متاسفانه هنوز زمان زیادی با اعلام مشخصات رسمی این گوشی که بسیار نیز مورد انتظار است از سوی سامسونگ یعنی گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ فاصله داریم. اگرچه از گفتن این که این اعلان به زودی اتفاق خواهد افتاد و گوشی ابزار لازم برای عرضه در بازار آمریکای شمالی و برخی دیگر از بازار های سطح جهان را پیدا می کند ترسی نداریم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.