برنامه جدید Street View معرفی شد - تکفارس 
برنامه جدید Street View معرفی شد - تکفارس 

برنامه جدید Street View معرفی شد

عرفان کرد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 23:49
برنامه جدید Street View معرفی شد - تکفارس 

برنامه جدید گوگل مربوط به Street View معرفی شده است و انتظار می رود که کاربران زیادی با این طرح همکاری کنند و از آن بهره مند شوند. با تک فارس همراه باشید.

گوگل به تازگی یک برنامه تایید شده جدید و آماده Street View را معرفی کرد که با به کار گیری ۲۰ دوربین ۳۶۰ درجه که در طول سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار می شوند، انجام می پذیرد. بنا بر اعلام گوگل هر یک از این دوربین ها با یکی از چهار استاندارد مورد نظر گوگل تطابق خواهند داشت.

این برنامه به کاربران اندروید و iOS این امکان را می دهد تا Street View را مستقیما از روی اپلیکیشن موبایل و با کمک دوربین های ۳۶۰ درجه، منتشر کنند.

البته این برنامه جدید در سه زمینه دیگر مانند واقعیت مجازی، دسکتاپ و خودرو نیز قابل اجرا خواهد بود. برخی از این دوربین های ۳۶۰ درجه می توانند به خودردی کاربران متصل شوند و برخی دیگر نیز می توانند همزمان با دریافت اطلاعات جغرافیایی، تصاویر محیط را نیز ذخیره کند.

انتظار می رود که سامسونگ، GoPro و ۱۶ برند بزرگ دیگر در سال ۲۰۱۷ از دوربین های ۳۶۰ درجه خود رونمایی کنند. خوشبختانه گوگل ویژگی های سخت افزاری لازم Street View را در اختیار همه قرار داده است.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.