سامسونگ ۷۸۲ هزار واحد عینک واقعیت مجازی فروخته است - تکفارس 
سامسونگ ۷۸۲ هزار واحد عینک واقعیت مجازی فروخته است - تکفارس 

سامسونگ ۷۸۲ هزار واحد عینک واقعیت مجازی فروخته است

امید بصیری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 13:10
سامسونگ ۷۸۲ هزار واحد عینک واقعیت مجازی فروخته است - تکفارس 

سامسونگ فروش بسیار خوبی را در زمینه ی عینک های واقعیت مجازی با فروش ۷۸۲ هزار واحد از عینک های واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR) خود در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی تجربه کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ گیر وی آر بدون شک محبوب ترین عینک واقعیت مجازی در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است. شرکت سامسونگ توانست از مجموع فروش شرکت هایی نظیر گوگل، اچ تی سی، اوکولوس(Oculus) و سونی عینک های واقعیت مجازی بیشتری بفروشد که در نوع خود بی نظیر است.

بر طبق گزارش شرکت سوپر دیتا ریسرچ (Super Data Research) سامسونگ توانسته تا ۷۸۲ هزار واحد از عینک های واقعیت مجازی را در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی بفروشد. تعداد عینک های واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر (PlayStation VR) فروخته شده توسط سونی به ۳۷۵ هزار واحد و تعداد عینک های واقعیت مجازی دی دریم (Daydream) گوگل در بازه ی زمانی سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۷۰ هزار واحد بوده است. اچ تی سی نیز موفق شده تا حدود ۹۵ هزار واحد از عینک واقعیت مجازی اچ تی سی وایو (Htc VIVE) خود را بفروشد و در نهایت اوکولوس موفق شده تا تنها ۶۴ هزار واحد از اوکولوس ریفت (Oculus Rift) های خود را به مشتریان عرضه کند.

این مسئله نباید آن چنان تعجب بر انگیز باشد چرا که سامسونگ از اولین شرکت هایی بود که به حوزه ی عینک های واقعیت مجازی وارد شد و با شرکت اوکولوس همکاری کرد تا بتواند یک عینک واقعیت مجازی که گران قیمت نباشد و علی الخصوص با گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی نوت  این شرکت به خوبی کار کند در بازار عرضه کند. این شرکت هم چنین موفق شده تا تعداد قابل قبولی بازی و محتوا برای این عینک واقعیت مجازی عرضه کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.