صفحات نمایش OLED و سهم ۶۰ درصدی از فروش سامسونگ - تکفارس 
صفحات نمایش OLED و سهم ۶۰ درصدی از فروش سامسونگ - تکفارس 

صفحات نمایش OLED و سهم ۶۰ درصدی از فروش سامسونگ

امید بصیری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 17:20
صفحات نمایش OLED و سهم ۶۰ درصدی از فروش سامسونگ - تکفارس 

به نظر می رسد که صفحات نمایش اولد بیشترین میزان فروش صفحات نمایش سامسونگ در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی را در اختیار داشته اند! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بر طبق یک گزارش جدید صفحات نمایش اولد سهمی ۶۰ درصدی از تمام فروش صفحات نمایش سامسونگ در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی را در اختیار داشته اند و با وجود شرکت هایی که علاقه ی روز به روز بیشتری به تولید گوشی هایی با صفحات نمایش خمیده نشان می دهند، این غول کره ای انتظار دارد تا در پایان سال میزان فروش این صفحات نمایش حتی از این مقدار نیز بیشتر بشود.

“تولید صفحات نمایش اولد برای مشتریان در بازه ی زمانی ۳ ماهه ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی افزایش خواهد داشت و شرکت سامسونگ الکترونیکس عملکرد ثابتی در پاسخ به درخواست مشتریان و عرضه ی این صحفات نمایش به آن ها و محصولات خمیده ی شان به مشتریان ثابت خود خواهد داشت.” این سخنان چنگ هون لی، مدیر بخش سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) شرکت سامسونگ است.

در حالی که روز به روز درخواست ها برای صفحات نمایش اولد در سایز جیبی بیشتر و بیشتر می شوند سامسونگ در سال گذشته ی میلادی با کاهش در بخش فروش تلوزیون های هوشمند خود مواجه شد. سال گذشته، کارشناسان گزارش دادند که افرادی کمتری در حال خرید تلوزیون های جدید در بازه ی زمانی مشابه با سال قبل هستند و این بدان معنی است که شاید در این بازه ی زمانی شاهد افزایش فروش تلوزیون های سامسونگ در کنار صفحات نمایش خمیده ی این شرکت نیز باشیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید