گلکسی نوت ۷ به زودی مجدداً در بازار - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ به زودی مجدداً در بازار - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ به زودی مجدداً در بازار

امید بصیری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 13:27
گلکسی نوت ۷ به زودی مجدداً در بازار - تکفارس 

به نظر می رسد که نسخه ی تعمیر شده ی گوشی گلکسی نوت ۷ که قرار است بار دیگر در بازار عرضه شود ت اواخر همین ماه میلادی یا نهایتاً اوایل ماه بعد به قفسه ی فروشگاه ها باز خواهد گشت. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی نوت ۷ تعمیر شده ی جدید که با نام گلکسی نوت ۷ آر (Galaxy Note 7 R) شناخته می شود ممکن است تا اواخر همین ماه میلادی در بازار عرضه شود، این سخن یکی از وب سایت های تحلیلی در این زمینه یعنی اینوستر (The Investor) است. کارشناسی که این مطلب را نوشته است معتقد است که سامسونگ تا چند روز آینده برای دریافت تاییدیه های مورد نیاز برای عرضه ی مجدد گلکسی نوت ۷ در بازار اقدام خواهد کرد و از آن جایی که این پروسه نهایتاً تا یک ماه به طول خواهد انجامید، باید منتظر عرضه ی این محصول تا پایان ماه می و یا اوایل ماه ژوئن باشیم.

یکی از جدید ترین افشاگری هایی که درباره ی این محصول انجام شد نشان می داد که طراحی این گوشی به نسبت نسخه ی قبلی خود تغییری نکرده است و دقیقاً همان گلکسی نوتی است که تابستان پارسال عرضه شد اما در داخل پوسته ی این گوشی شاهد تغییراتی از جمله کوچک تر شدن سایز باتری به ۳۲۰۰ میلی آمپر و هم چنین وجود اندروید ۷ به صورت پیش فرض بر روی این گوشی هستیم. نسخه ی قبلی این گوشی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر بر ساعتی بهره می برد و اندروید آن نیز نسخه ی ۶.۰.۱ از سیستم عامل محبوب  متن باز اندروید بود. هم چنین گفته می شود که این گوشی با قیمت ۷۰۰ هزار ووآن یا معادل ۶۲۰ دلار عرضه خواهد شد که حدود ۳۰۰ هزار ووآن یا ۲۶۶ دلار ارزان تر از نسخه ی قبلی خواهد بود.

بر طبق این گزارش تمامی دیگر مشخصات گوشی ثابت باقی خواهند ماند. برای کسانی که نیاز به یک یاد آوری دارند گلکسی نوت ۷ آر از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ و پنل صفحه نمایش Super AMOLED، پردازنده ی داخلی اگزینوس ۸۸۹۵ هشت هسته ای که با پردازنده ی گرافیکی مالی تی ۸۸۰ ام پی ۱۲ (Mali T 880 MP) همراه شده است، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی که قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه ی جانبی را نیز دارد، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی مخصوص عکس برداری سلفی که رزولوشن ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت عرضه می شود. این گوشی هم چنین از اسکنر اثر انگشت و اسکنر چشم آیریس بهره خواهد برد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید