گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 
گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 

گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات

امید بصیری
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 17:50
گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 

در این مقاله سعی داریم تا بزرگ ترین تغییراتی که از به روز رسانی گلکسی اس ۶ خود به گلکسی اس ۸ دریافت می کنید را بررسی کنیم. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی اس ۶ آغاز یک دوره ی جدید در پرچم داران سامسونگ بود. سامسونگ با این گوشی ترکیبی از کیفیت ساخت فوق العاده بالا و طراحی شگفت انگیز را ارائه کرد. این گوشی یک موفقیت بی نظیر در زمینه ی زبان طراحی مخصوص سامسونگ بود که در تمام دیگر پرچم داران این گوشی نیز مشاهده می کردیم.

سامسونگ با طراحی خاص گلکسی اس ۶ اج مرزهای طراحی و تولید صفحه نمایش گوشی های خود را تغییر داد. این گوشی اولین نسخه از گوشی هایی با صفحات نمایش خمیده از این شرکت بود.گلکسی اس ۶ اج موفقیتی بزرگ تر از گلکسی اس ۶ معمولی در بازار کسب کرد چرا که مشتریان آن را بسیار بیشتر از نسخه ی معمولی دوست داشتند. در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز همین مسئله صادق بود و استقبال از گلکسی اس ۷ بسیار بیشتر از گلکسی اس ۷ معمولی بود.

گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 

گلکسی اس ۷ به نسبت نسل قبل خود یک پیشرفت بزرگ بود. این تغییر بسیار بزرگی نبود که حس کنید سامسونگ خوبی های گلکسی اس ۶ را گرفته و آن را در گلکسی اس ۷ حتی بهتر هم کرده است. این حسی است که وقتی گلکسی اس ۷ و یا گلکس یاس ۷ اج را به دست بگیرید پیدا خواهید کرد.

اگرچه همچین حسی را به هنگام در دست گرفتن گلکسی اس ۸ نخواهید داشت. من از گلکسی اس ۶ اج به مدت دو سال روزانه استفاده کردم و در حالی که مدتی از گلکسی اس ۷ اج استفاده کردم، به دلیل این که نتوانستم خودم را با گوشی جدید وفق بدهم دوباره به گلکسی اس ۶ اج مهاجرت کردم. گلکسی اس ۶ اج هر چیزی که برای جلب توجه من نیاز بود را داشت و به روز رسانی برای به روز ترین مدل زیاد جالب توجه به نظر نمی رسید.

این مسئله درباره ی گلکسی اس ۸ به هیچ وجه صدق نمی کند. به هنگامی که اولین بار گوشی را از جعبه خارج کردم و برای اولین بار در دستم گرفتم حس فوق العاده خوبی داشتم. بله، ما همه قبلاً این گوشی را در عکس ها و ویدئو ها دیده ایم اما وقتی برای اولین بار آن را در دستان خود میگیرید حس فوق العاده خوبی به شما می دهد که قابل وصف کردن نیست.

اگر از گلکسی اس ۶ به گلکسی اس ۸ مهاجرت حس می کنید که در زمان به آینده سفر کرده اید. این گوشی بسیار بهتر در دست جا می گیرد و به طرز شگفت آوری محکم تر به نظر می رسد. چه کسی می تواند از این صفحه نمایش بی نظیر ایراد بگیرد! صفحه نمایش بی کران گلکسی اس ۸ کاری می کند که عاشق این گوشی شوید!  اگر مثل من نسخه ی گلکسی اس + را تهیه کنید عاشق این گوشی نشدن کاری بس سخت تر نیز می شود.

گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 

لبه ها و خمیدگی های گلکسی اس ۸ نرم تر هستند که همین مسئله باعث می شود راحت تر در دست قرار گیرد و وقتی گوشی را برای مدت طولانی در دست میگیرید احساس خستگی نکنید. بدنه ی فلزی همانند گوشی گلکسی اس ۶ اج دستتان را اذیت نمی کند. حال که این را گفتیم بگذارید به این نکته هم اشاره بکنیم که کیفیت ساخت این گوشی بی نظیر است. وقتی که این گوشی را در دست بگیرید به هیچ وجه حس در دست گرفتن یک گوشی معمولی را نخواهید داشت و دقیقاً حس یک کالای لوکس را خواهید داشت.

تمامی تفاوت های بزرگ کاملاً قابل مشاهده خواهند بود. گلکسی اس ۸ به طور غیر قابل باوری قوی تر از گلکسی اس ۶ است. رابط کاربری این گوشی بهتر است و دوربین ها نیز هم چنین. این گوشی قابلیت های امنیتی ای مثل حسگر چشم آیریس و یا تشخیص صورت دارد. مودم ال تی ای جدید این گوشی قابلیت دستیابی به سرعت گیگابایت را نیز دارد. برای مبلغی که می پردازید این امکانات و البته کلی ویژگی دیگر را دریافت می کنید.

بی شک برای من، گلکسی اس ۸ یکی از بهترین گوشی هایی است که سامسونگ تا کنون تولید کرده است البته از وقتی به طراحی و کیفیت ساخت گوشی فکر کنیم. این گوشی شبیه هیچ کدام از دیگر محصولات این شرکت نیست.

گلکسی S6 به گلکسی S8: تمام تغییرات - تکفارس 

اگر گلکسی اس ۸ را تهیه کنید، این حس را خواهید داشت که طراحی انقلابی ای که سامسونگ با گلکسی اس ۶ دو سال پیش شروع کرد حالا به یک جمع بندی منطقی رسیده است. این طراحی به طرز چشم گیری در دو سال گذشته رشد پیدا کرده است و حالا به نقطه ی اوج خود رسیده است.

سامسونگ با ساخت گلکسی اس ۶ قصد داشت این نکته را اثبات کند که توانایی ساخت گوشی هایی که خوب به نظر برسند و حس خوبی به شما بدهند را نیز دارد. گلکسی اس ۸ توانایی سامسونگ به نشان دادن واکنش مناسب به عملکرد رقبا و ضمن آن ایجاد مسیری جدید برای توسعه را برجسته می کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید