گلکسی نوت ۸ و صفحه نمایش ۶.۳ اینچی - تکفارس 
گلکسی نوت ۸ و صفحه نمایش ۶.۳ اینچی - تکفارس 

گلکسی نوت ۸ و صفحه نمایش ۶.۳ اینچی

امید بصیری
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:00
گلکسی نوت ۸ و صفحه نمایش ۶.۳ اینچی - تکفارس 

به نظر می رسد که جدید ترین گوشی از سری نوت سامسونگ، دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد بود. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در ماه مارچ گذشته، گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ کار بر روی نسخه ی جدید گوشی گلکسی نوت ۷ نگون بخت را آغاز کرده است و حال گزارشی جدید مدعی است که این گوشی از صفحه نمایشی ۶.۳ اینچی بهره خواهد برد_ که احتمالا از نسبت تصویر جدید سامسونگ با ابعاد ۱۸ : ۵ : ۹ عرضه می شود_ که ۰.۱ اینچ بزرگ تر از گلکسی اس ۸ + است که به تازگی عرضه شده است.

این گزارش هم چنین بر شایعات قبلی مبنی بر اینکه این گوشی از دوربین دو گانه بهره می برد مهر تایید می زند اما هم چنان تاکید می کند که نباید انتظار داشت این گوشی اولین سری از گوشی های سامسونگ باشد که به این دوربین ها مجهز شود. یک افشاگر چینی در رابطه با همین مسئله ادعا کرده است که سیستم جدید دوربین های سری گلکسی سامسونگ قبل از گلکسی نوت ۸ بر روی سری گلکسی اکس که شایعات زیادی درد رابطه با آن وجود دارد قرار خواهند گرفت.

متاسفانه، ما اطلاعات زیادی از گلکسی نوت ۸ نداریم اما انتظار شگفتی های بزرگی از این گوشی داریم. از همه چیز گذشته سامسونگ باید تمام تلاش خود را بکند تا حدود ۳ تا ۴ میلیون مشتری ای که سال گذشته مجبور شدند گلکسی نوت های ۷ خود را به سبب مشکلات خود تحویل دهند را دوباره به خرید این گوشی ترغیب کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید