گوگل، در خدمت کارفرمایان و افراد بیکار - تکفارس 
گوگل، در خدمت کارفرمایان و افراد بیکار - تکفارس 

گوگل، در خدمت کارفرمایان و افراد بیکار

امید بصیری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 23:22
گوگل، در خدمت کارفرمایان و افراد بیکار - تکفارس 

مدیر عامل گوگل یعنی سوندار پیچای (Sundar Pichai) به تازگی در مورد یکی از پروژه های تازه گوگل صحبت کرده است، که قرار است به افراد جویای کار کمک کند کار مناسب را پیدا کنند و به کارفرمایان هم توصیه می کند چه افرادی برای کار مورد نظر آن ها مناسب تر خواهند بود. طبق گفته پیچای ۴۶ درصد کارفرمایان آمریکایی در زمینه استخدام فرد مناسب در زمینه های مختلف مشکل دارند و آن ها نیز می خواهند این موضوع را دست مایه تلاش جدید خود قرار دهند.

این فناوری جدید Google for Jobs نام دارد، و در داخل خود اپلیکیشن گوگل و با جستجو در مورد شغل X پنجره اش باز خواهد شد و خود اپلیکیشن با توجه به محل استقرار شما و شغل های موجود در آن محل تنظیم خواهد شد. گزینه های دیگر مثل شغل های مد نظر شما نیز در این پنجره قابل اعمال هستند و به شما کمک می کنند به راحتی شغل خود را پیدا کنید.

طبق گفته پیچای این قابلیت هیچ حد و مرزی نداشته و برای تمامی افراد در سراسر جهان است که می خواهند شغل پیدا کنند یا برعکس، می خواهند کسی را برای شغلی خاص استخدام نمایند. این قابلیت در چند هفته آینده در آمریکا عرضه خواهد شد و بزودی برای دیگر کشورها هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در رابطه با این ویژگی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید