گلکسی اس ۸ به زودی از گوگل Day Dream پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
گلکسی اس ۸ به زودی از گوگل Day Dream پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

گلکسی اس ۸ به زودی از گوگل Day Dream پشتیبانی خواهد کرد

امید بصیری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:27
گلکسی اس ۸ به زودی از گوگل Day Dream پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ که به تازگی در بازار عرضه شده است از سیستم واقعیت مجازی دی دریم Day Dream سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مراسم گوگل آی او / IO سال ۲۰۱۷ روز گذشته برگزار شد و این غول دنیای تکنولوژی تعدادی از جدید ترین پروژه های خود را که در حال کار بروی آن است را معرفی کرد که از سیستم عامل اندروید او تا لنز های مخصوص این شرکت. اما مهم ترین معرفی ای که در این مراسم چشم ما را به خود جذب کرد مربوط به عینک واقعیت واقعیت مجازی این شرکت می شد که به زودی از گوشی های ساخت سامسونگ و پرچم دار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + به زودی از هدست واقعیت مجازی گوگل با نام دی دریم (Day Dream) تا قبل از پایان تابستان پشتیبانی خواهند کرد. این پشتیبانی از طریق یک به روز رسانی میسر خواهد شد. همانطور که احتمالاً می دانید گوشی های رده بالای سامسونگ همین الان نیز در عینک های واقعیت مجازی گیر وی آر ساخت خود سامسونگ پشتیبانی می کنند و در ماه های آینده این گوشی از عینک واقعیت مجازی دی دریم گوگل نیز پشتیبانی خواهند کرد که برای مشتریانی که برای بهترین کیفیت و قیمت هستند بسیار جالب خواهد بود.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.