وفاداری کاربران آیفون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است - تکفارس 
وفاداری کاربران آیفون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است - تکفارس 

وفاداری کاربران آیفون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است

دانیال دهقانی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:06
وفاداری کاربران آیفون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است - تکفارس 

وفاداری کاربران آیفون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

به نظر می رسد که آیفون کاربران بسیار وفاداری دارد. طبق بررسی های انجام شده در ماه آوریل، که توسط شرکت آماری مورگان استنلی (Morgan Stanley ) انجام شده است ۹۲ درصد کاربران آیفون در نظر دارند تا در ۱۲ ماه آینده، گوشی خود را به یک گوشی دیگر از سری آیفون ارتقا دهند. این موسسه آماری سال پیش همین موقع نیز همین بررسی را انجام داد که آن موقع ۸۶ درصد کاربران چنین نظری داشتند، پس امسال با یک رشد ۶ درصدی روبرو بوده ایم. در حقیقت، وفاداری کاربران آیفون در سال ۲۰۱۷ با ۹۳ درصدی که در سال ۲۰۱۵ و انتشار آیفون ۶ اس به دست آمده بود و بهترین رکورد اپل محسوب می شود، تقریباً برابری می کند.

این آمار برای دیگر شرکت ها نیز تهیه شده که به این ترتیب است: سامسونگ ۷۷ درصد – ال جی ۵۹ درصد – موتورولا ۵۶ درصد و نوکیا ۵۳ درصد. ضمن این که بد نیست اشاره کنیم این بررسی در آمریکا انجام شده است و آمار نیز بر اساس نظر مشتریان آمریکایی است.

البته این تنها اطلاعات جالب به دست آمده از بررسی موسسه مورگان استنلی نیست؛ این موسسه خبر داده که آیفون ۸ بدون تاخیر به دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارند همچنان به آیفون وفادار بمانند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید