گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس 
گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس 

گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد!

امید بصیری
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:59
گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس 

به نظر می رسد که پرچم دار جدید سامسونگ از پرچم دار اپل سریع تر است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مقایسه ها با آیفون وقتی که یک پرچم دار جدید اندرویدی در بازار عرضه می شود غیر قابل اجتناب هستند. گوشی های اپل همیشه به ارائه ی راحت ترین و نرم ترین تجارب شهره بوده اند اما آیا این گوشی ها سریع ترین نیز هستند!؟ با ورود گلکسی اس ۸ و پردازنده ی ۱۰ نانومتری جدید این گوشی  به نظر می رسد که آیفون ۷ توان رقابت با این پرچم دار را نداشته باشد، همان گونه که کارشناسان در مقایسه گلکسی اس ۸ و آیفون ۷ به این نکته دریافته اند.

این تست سرعت شامل مواردی همچون سرعت باز کردن دوربین و نرم افزار های مختلف، ویرایش ویدئو، سرعت وای فای و عملکرد گیمینگ می شده است. گلکسی اس ۸ در تمامی موارد به جز ویرایش ویدئو و عملکرد گیمینگ سر بلند از این آزمون بیرون آمد که البته با وجود نقص آیفون در عدم وجود هیچ لایه ای بین سخت افزار وسیستم عامل گوشی که اجازه ی پردازش سریع تر را می دهد آن چنان تعجب آمیز نیست. البته این مقایسه چندان هم درست به نظر نمی رسد یا حداقل منصفانه نیست چرا که آیفون ۷ حدود ۶ ماه پیش به بازار عرضه شد اما برای سامسونگ عملکرد مطلوبی محسوب می شود چرا که این شرکت به عملکرد هماهنگ سخت افزاری اش شهره نبوده است. آیفون اگر چه در بسیاری از تست ها به گلکسی اس ۸ نزدیک بود بنابراین هنگامی که آیفون ۸ عرضه شود احتمالاً گلکسی اس ۸ در رقابت با آن باز می ماند.

لازم به ذکر است که این تست ها و آزمایش ها بر روی نسخه ی اسنپ دراگون ۸۳۵ انجام شده است در حالی که نسخه ی اگزینوس ۸۸۹۵ این گوشی می توانست عملکرد بسیار بهتری هم داشته باشد. اگرچه هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم عملکرد گلکسی اس ۸ در طول زمان چه تغییری می کند چرا که گوشی های اندرویدی به کند تر شدن در طول زمان شهره هستند. اما در حال حاضر به نظر گلکسی اس ۸ سریع ترین گوشی موجود در بازار است و به نظر تا زمانی که آیفون ۸ و یا گوگل پیکسل ۲ به بازار عرضه شوند سریع ترین باقی خواهد ماند.

گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس   گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس   گلکسی S8 در تست سرعت iPhone 7 را شکست داد! - تکفارس 

نظر شما درباره ی عملکرد گلکسی اس ۸ چیست!؟ آیا شما از عمل کرد گوشی راضی هستید یا فکر می کنید سامسونگ می توانست هماهنگی بیشتری بین بخش های گوشی ایجاد کند؟! نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید