نگاهی عمیق به داخل گلکسی S8 - تکفارس 
نگاهی عمیق به داخل گلکسی S8 - تکفارس 

نگاهی عمیق به داخل گلکسی S8

امید بصیری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 16:54
نگاهی عمیق به داخل گلکسی S8 - تکفارس 

لازم به ذکر کردن نیست که گلکسی اس ۸ دستگاه فوق العاده ای است، احتمالا یکی از بهترین دستگاه هایی که سامسونگ تا به حال ساخته است. اما آیا شما نیز مایل هستید تا بدان کدام بخش ها و قسمت ها باعث ساخت این دستگاه فوق العاده شده اند؟! اگر پاسخ مثبت است پس در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ امروز ما را با یک نگاه عمیق به قسمت های مختلف تشکیل دهنده ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + مهمان کرده است. این کالبد شکافی رسمی قسمت های مختلفی که عملکرد و کارایی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + را تشکیل می دهند را برجسته می کند.

در این کالبد شکافی مشخص می شود که صفحه نمایش OLED و با پشتیبانی از قابلیت اچ دی آر (HDR) سطح بالای این گوشی از نسبت تصویر ۱۸ : ۵ :۹ بهره می برد و حدود ۸۰ درصد از قسمت جلویی گوشی را می پوشاند. این صفحه نمایش با محافظ ضد خش گوریلا گلس ۵ برای بالابردن مقاومت در برابر ضربه و خط و خش پوشیده شده است.

قسمت هایی نظیر درایور صفحه نمایش(دی دی آی/ DDI) نیز مشخص شده اند، این گوشی از الگوریتم های مختلفی برای کاهش میزان مصرف شارژ باتری گوشی نیز استفاده می کند. هم چنین یک سنسور فشاری نیز در قسمتی که قبلاً دکمه ی خانه وجود داشت قرار گرفته است. این سنسور دقیقا مانند یک دکمه ی فیزیکی عمل خواهد کرد.

ماژول دوربین جلویی و یا مخصوص عکس برداری سلفی این گوشی در لبه ی بالایی گلکسی اس ۸ + تعبیه شده است تا بتوان بیشترین بهره برداری از صفحه نمایش گوشی را داشت. این دوربین مخصوص عکس برداری سلفی از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم F: 1.7 همراه با قابلیت تشخیص صورت بهره مند است و این در حالی است که حسگر چشم آیریس با این دوربین در یک ماژول قرار گرفته اند.

سامسونگ درباره ی قسمت های تشکیل دهنده ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + در پستی در وب سایت رسمی خود توضیحات بیشتری می دهد. اگر می خواهید بیشتر درباره ی این گوشی اطلاعات کسب کنید میتوانید سری به وب سایت رسمی سامسونگ بزنید!

نگاهی عمیق به داخل گلکسی S8 - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید