هوآوی میت بوک E را معرفی کرد - تکفارس 
هوآوی میت بوک E را معرفی کرد - تکفارس 

هوآوی میت بوک E را معرفی کرد

سارا کاویانی
۳ خرداد ۱۳۹۶ - 16:40
هوآوی میت بوک E را معرفی کرد - تکفارس 

هوآوی به تازگی دستگاه جدید ۲ در ۱ ای  رونمایی کرده است، این دستگاه با سرفیس پرو جدید مایکروسافت رقابت می‌کند؛ که قبل از آن به طور رسمی رونمایی شده بود. میت بوک E نسل بعدی محصولات هوآوی است که سرعت، ظرافت و پویایی را نوید می‌دهد، و به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا بتواند زمانی که در حال حرکت است با جهان پیرامون ارتباط برقرار کنند.

همانطوری که گفتیم، میت بوک E هوآوی  صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰*۲۱۶۰ و ۴۰۰ نیت روشنایی دارد. وزن این دستگاه ۶۴۰ گرم بدون کیبورد یا ۱.۱ کیلوگرم با کیبورد است.

از نظر سخت افزاری، میت بوک  E نسل هفتم پردازشگر  i5 یا m3 اینتل تعبیه شده و درصورت تمایل می‌توانید ۴ یا ۸ گیگ رم را برای آن انتخاب کنید. این دستگاه  با حافظه های SSD متفاوت رونمایی می‌شود: ۱۲۸، ۲۵۶ ، ۵۱۲ گیگابایت

محصول جدید هوآوری با کیبرد پیشرفته Folio می‌آید؛ که می‌تواند حول لولای خود تا ۱۶۰ درجه تنظیم شود. همچنین این کمپانی چینی گفت تعداد اتصالات فلزی کوچک از ۷ به ۳ کاهش یافته است، بنابراین بعد از نسل قبلی حالت داک بهبود یافته است.

هوآوی میت بوک E را معرفی کرد - تکفارس 

 

با اسپیکر دوگانه  میت بوک E کاربری مالتی مدیای استثنایی را تجربه خواهید کرد، این اسپیکر های دوگانه با تقویت کننده صدای Dolby  پریمیوم مجهز شده اند. دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی دارد، و همراه با باتری ۴۴۳۰ میلی آمپری ۹ ساعت بدون هیچ مشکلی می‌توانید ویدئو تماشا کنید.
پورت USB-C برای انتقال داده و شارژ باتری در آن تعبیه شده است. دیگر امکانات ارتباطی شامل جک هدست ۳.۵ میلی متری، بلوتوث ۴.۱ و وای فای می‌باشد. هوآوی میت E با لوازم جانبی متعددی تجهیز شده، که شامل MateDock 2 چند کاره و MatePen جدید می‌باشد.

قیمت هوآوی میت بوک E  از ۹۹۹ یورو برای مدل m3  و ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ هارد SSD شروع می‌شود و با پردازشگر i5 و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه SSD به قیمت ۱۲۹۹ یورو می‌رسد. این دستگاه دو در یک در تابستان امسال در ۳ رنگ آبی، قهوه ای و صورتی در فروشگاه های معتبر موجود است.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.