آمازون اپلیکیشن Echo Look را برای اندروید و آی او اس منتشر کرد - تکفارس 
آمازون اپلیکیشن Echo Look را برای اندروید و آی او اس منتشر کرد - تکفارس 

آمازون اپلیکیشن Echo Look را برای اندروید و آی او اس منتشر کرد

علیرضا دهقان
۳ خرداد ۱۳۹۶ - 17:43
آمازون اپلیکیشن Echo Look را برای اندروید و آی او اس منتشر کرد - تکفارس 

آمازون اپلیکیشن گوشی دستگاه جدیدش Echo Look را منتشر کرد و می‌توان همین حالا آن را بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS دانلود کرد. دستگاه Echo Look یک دوربین است که کار اصلی‌اش چک کردن استایل شماست، اما در حال حاضر فقط افراد دارای دعوت‌نامه می‌توانند آن را داشته باشند ولی آمازون به اندازه‌ی کافی در مورد این محصول اطلاعات داده تا همگان را هیجان‌زده کند.

 

این دوربین به شما اجازه‌ی ضبط ویدیوهای کوتاه و یا گرفتن عکس را تنها با استفاده از صدای خودتان می‌دهد، سپس طبق الگوریتم‌هایی ظاهرتان را بررسی می‌کند و به شما در مورد لباس پوشیدنتان توصیه‌هایی می‌کند، همچنین به پوشش‌های مختلف نیز نمره دهی می‌کند. این دستگاه نحوه انتخاب لباس‌هایتان را یاد می‌گیرد و از نظر حرفه‌ای‌ها برای بهتر کردن ظاهرتان استفاده می‌کند.

اکو لوک همچنین دارای دستیار شخصی Alexa است که یعنی این دستگاه از تمامی ویژگی‌های الکسا و توانایی‌های گسترده آن بهره‌مند است، همچنین باید بتوانید که عکس‌های خود را در سیستم ابری آمازون آپلود کنید و به‌راحتی از طریق دستورهای صوتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید. از قرار معلوم این دستگاه به توسعه‌دهندگان خبره در نقاط مختلف جهان اجازه می‌دهد که خلاقیت خود را در قالب برنامه‌هایی برای الکسا پیاده کنند.

 

هرچند، قبل از اینکه آمازون اکو لوک را به فروش عمومی برساند نمی‌توان به‌طور کامل در مورد قابلیت‌های جالبش نظر داد، ولی زمانی که این دستگاه به مغازه‌ها راه یابد می‌توانید آن را با قیمتی معادل ۱۹۹ دلار بخرید، البته اگر این گجت تمام چیزهایی که آمازون قول داده است را برآورده کند کاملاً ارزش این پول را دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید