سامسونگ تولید پنل های OLED  را برای iphone 9 دو برابر کرد - تکفارس 
سامسونگ تولید پنل های OLED  را برای iphone 9 دو برابر کرد - تکفارس 

سامسونگ تولید پنل های OLED را برای iphone 9 دو برابر کرد

سارا کاویانی
۳ خرداد ۱۳۹۶ - 22:17
سامسونگ تولید پنل های OLED  را برای iphone 9 دو برابر کرد - تکفارس 

هنوز تقریبا ۴ ماه به مراسم رونمایی امسال مدل های آیفون مانده، اما به نظر می‌رسد اپل از مدت ها قبل شروع به تولید پنل های صفحه نمایش مطمئن برای مدل های بعدی خود کرده است.

گزارش جدید از  The Bell حدس زده است که کوپرتینو و سامسونگ به تازگی قرار دادی را امضا کرده اند؛ که طبق آن سامسونگ بیشتر از۱۸۰ میلیون پنل OLED را برای پرچم دار ۲۰۱۸ اپل تامین می‌کند، که این پرچم دار موقتا آیفون ۹ نامیده شده است. این سفارش دو برابر مقداری است که بخش تولید صفحه نمایش سامسونگ برای سال ۲۰۱۷ پذیرفت، تیم کوک گفت که حداقل یک مدل از آیفون ها با صفحه نمایش OLED رونمایی می‌شوند.

شما هایی که داستان را فعالانه دنبال می‌کنید، ممکن است کمی گیج شده باشید ( حداقل ما که شده ایم)، کمتر از ۲ ماه قبل منبعی از آسیای شرقی گفت که بین این دو کمپانی بزرگ یک قرارداد دوساله بسته شده است. اگر چه که در گزارش قبلی به مقداری که سامسونگ برای تولید در سال ۲۰۱۸  توافق کرده اشاره نشده بود، اما اکنون ممکن است که ما جزییات دقیقی از آن دوره را بدانیم!

ظاهرا، آیفون ۹ سال آینده در دو اندازه صفحه نمایش OLED خواهد آمد، یکی با صفحه نمایش ۵.۲۸ اینچی و دیگری با صفحه نمایش بزرگ ۶.۴۶ اینچی. اگر اپل واقعا استفاده از پنل های صفحه نمایش در گوشی های سال آینده اش  LCD را متوقف کرده باشد، احتمالا اهالی کوپرتینو با این حجم از سفارش برای صفحه نمایش اولد فروش بسیار زیادی را برای گوشی های ۲۰۱۸ خود پیش بینی کرده اند. البته پیشنهاد می‌کنیم این اطلاعات را تا سال بعد جدی نگیرید، چرا که ما قبل از هر گمانه زنی  باید از نقشه اپل برای محصولات امسال خود با خبر شویم تا بتوانیم این اتفاق را تعبیر کنیم.

رسانه  کره ای  به نقل ازمنبع صنعتی نا شناسی  ذکر کرد:

این دو کمپانی به تازگی قرار داد محرمانه ای را در وضعیت کلی امضا کردند؛ که فعلا فقط شامل سایز صفحه نمایش است. دیگر جزییات مانند طراحی صفحه نمایش و عملکرد آن با توجه به اینکه هنوز در حال توسعه است تنظیم خواهد شد.  

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.