اطلاعاتی جدید از Nokia 9 | عملکرد فوق العاده در مقایسه با پرچمداران بزرگ - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از Nokia 9 | عملکرد فوق العاده در مقایسه با پرچمداران بزرگ - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از Nokia 9 | عملکرد فوق العاده در مقایسه با پرچمداران بزرگ

عرفان کرد
۴ خرداد ۱۳۹۶ - 09:55
اطلاعاتی جدید از Nokia 9 | عملکرد فوق العاده در مقایسه با پرچمداران بزرگ - تکفارس 

چندی پیش تصاویری از گوشی Nokia 9 منتشر شد اما به دلیل قرار گرفتن آن در نوعی “جعبه سیاه”، بخش زیادی از طرح آن قابل دیدن نبود. چیزی که مشخص نشده بود عملکرد این گوشی بود و این که در برابر سایر پرچمداران، Nokia 9 چگونه عمل خواهد کرد.

اکنون اما به نظر می رسد که این اتفاق نیز رخ داده است و اطلاعات گوشی Nokia 9، در پایه داده های اپلیکیشن Geekbench مشخص شده است. البته این تست ها بر روی نسخه قدیمی تر Geekbench 3 انجام شده اند در حالی که بسیاری از کاربران مدت هاست که به نسخه جدید Geekbench 4 روی آورده اند. به بحث اصلی برگردیم؛ به نظر می رسد که عملکرد گوشی Nokia 9 تحسین برانگیز است.

در لیست Geekbench از این گوشی با نام “HMD Global TA-1004” نام برده شده است که با تراشه کوالکام فعالیت می کند. از آن حایی که نام این تراشه مشخص نشده است می توان حدس زد که این تراشه جدیدترین و بزرگترین محصول کوالکام، Snapdragon 835، باشد. تراشه ای که در گوشی هایی همچون Galaxy S8+ سامسونگ، Xperia XZ Premium سونی و گوشی تازه معرفی شده HTC U11 یافت می شود. علاوه بر این گوشی Nokia 9 با ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۷.۱.۱ نوقا عرضه می شود که همه این ها ابزار های مناسبی برای مقابله با پرچمداران قدرتمند موجود در بازار هستند.

سوال بعدی این است که گوشی Nokia 9 در تست های انجام شده بر روی Geekbench 3 چه امتیازی گرفته است؟ این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای به امتیاز ۲۲۵۵ و درتست چند هسته ای به امتیاز ۷۷۷۰ رسید. برای روشن تر شدن موضوع کافی است بدانید که این ارقام از تست های Galaxy S8 بر روی همان نسخه Geekbench بهتر بوده اند. اگر مطمئن باشیم که این اطلاعات مربوط به گوشی Nokia 9 هستند، به نظر می رسد که تمام این آمار و ارقام نشان از عملکرد فوق العاده این گوشی داشته باشند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.