برخی از مشخصات OnePlus 5 تائید شد - تکفارس 
برخی از مشخصات OnePlus 5 تائید شد - تکفارس 

برخی از مشخصات OnePlus 5 تائید شد

علیرضا دهقان
۴ خرداد ۱۳۹۶ - 15:32
برخی از مشخصات OnePlus 5 تائید شد - تکفارس 

در سال‌های اخیر وجود اسکنر اثرانگشت در گوشی‌های هوشمند رده‌بالا و گاها معمولی عادی شده است، بااینکه برخی گوشی‌ها مثل آیفون‌ها و اچ تی سی U11 این اسکنر را در جلوی گوشی قرار داده‌اند، بسیاری از اسکنرهای اثرانگشت پشت گوشی‌ها جای می‌گیرند، اگر از قبل گوشی‌های وان پلاس را بشناسید، باید بدانید که گوشی‌های این شرکت جزو دسته اول است و این مورد با آمدن One Plus 5 تغییر نخواهد کرد.

 

رئیس شرکت One Plus و یکی از اعضای اصلی این شرکت، Liu Zuotu جدیداً تائید کرد که اسکنر اثرانگشت را همانند One Plus 3T و پیشینیان اش در جلوی گوشی نگه خواهند داشت، وی از طریق وب‌سایت Weibo این اطلاعات را به اشتراک گذاشت

 

همچنین یکی دیگر از چیزهایی که شرکت One Plus تائید کرده وجود پردازنده Snap Dragon 835 در زیرپوسته‌ی این گوشی است که البته آن‌چنان  باعث تعجب نیست، طبق گفته‌ی وان پلاس با این پردازنده، این دستگاه عملکردی سریع و بدون کندی خواهد داشت.

 

جدا از اسکنر اثرانگشت و پردازنده‌ی این گوشی، وان پلاس قبلاً گفته بود که One Plus 5T در همین تابستان به بازار می‌آید و همچنین دوربین آن با همکاری DxO ساخته‌شده است. این گوشی احتمالاً با رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسد و بعضی از آن‌ها بسیار غیرمعمول اند، مثل ترکیبی از بنفش و آبی!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید