شرکت Verizon به دنبال راه اندازی سرویس تلوزیونی خود است - تکفارس 
شرکت Verizon به دنبال راه اندازی سرویس تلوزیونی خود است - تکفارس 

شرکت Verizon به دنبال راه اندازی سرویس تلوزیونی خود است

علیرضا دهقان
۴ خرداد ۱۳۹۶ - 23:27
شرکت Verizon به دنبال راه اندازی سرویس تلوزیونی خود است - تکفارس 

Variety گزارش داده که شرکت Verizon می‌خواهد از اینکه صاحب Yahoo و AOL شده استفاده کند و یک سرویس استریم تلویزیونی را راه‌اندازی کند. با ترکیب این دو تأمین‌کننده، ورایزن پلتفرمی با تعداد بسیار زیادی مشتری خواهد ساخت (یاهو و AOL روی‌هم ۱.۳ میلیارد کاربر دارند) تا کار تلویزیون استریمی اش را شروع کند.

 

این محصول از سرویس پخش محتوای Go90 که در حال حاضر وجود دارد مجزا است ولی هنوز اطلاعات خاصی در مورد آن موجود نیست، به‌هرحال کاملاً مشخص است که ورایزن قصد سرمایه‌گذاری در محتواهای سودآور را برای سرویس آینده خود دارد، این شرکت ۲۱ میلیون دلار به NFL پرداخت کرد تا حق پخش بازی بین دو تیم Baltimore Ravens و Jacksonville Jaguars را برای سرویس‌های استریم ویدیو خود مانند AOL, Yahoo, Fios TV, Go90 و Complex.com بخرد!

 

همچنین ورایزن آمادگی همکاری و یا حتی مالکیت شرکت‌هایی مانند دیزنی، CBS و یا ComCast را دارد، پس مطمئناً زمانی که این سرویس شروع به کار کند کاربرانش هیچ‌گاه کمبود محتوا را حس نمی‌کنند. ورایزن باید هر محتوایی را که می‌تواند از منابعش بیرون بکشد تا با پلتفرم‌های بزرگی مانند Direct TV (شرکت AT&T)، Youtube TV (شرکت گوگل) و Hulu رقابت کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.