دونالد ترامپ صدای GPS شما می شود! - تکفارس 
دونالد ترامپ صدای GPS شما می شود! - تکفارس 

دونالد ترامپ صدای GPS شما می شود!

امید بصیری
۵ خرداد ۱۳۹۶ - 15:36
دونالد ترامپ صدای GPS شما می شود! - تکفارس 

دوست دارید که راهنمایی جی پی اس خود را از طریق صدای ۴۵ امین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ دریافت کنید!؟ خب چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید دیگر مهم نیست چرا که این قابلیت در حال حاضر بر روی جی پی اس کارتا، یک نرم افزاری ناوبری جدید که برای آی او اس و اندروید عرضه شده وجود دارد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

خوشبختانه این صدا، صدای پیش فرض دستگاه نیست اما برای دانلود رایگان است. در این جی پی اس جملاتی مثل:

“مستقیم بروید، شگفت انگیز است!”

” شما در حال رسیدن به یک رادار ثابت هستید و این خبر دروغ نیست!”

(اشاره به جملات معروف دونالد ترامپ)

جی پی اس کارتا هم چنین صدای رئیس جمهور قبلی ایالات متحده یعنی بیل کلینتون را نیز در خود دارد. اما اگر از سیاست خوشتان نمی آید و هم چنان دوست دارید که مکالمات جالبی را بشنوید، می توانید از نمونه های پیش فرض صدای مربی باشگاه ورزشی، رئیس مافیا و یا خدایای نروژی استفاده کنید.

” هنگام که در حال مسیریابی با جی پی اس هستید، همیشه باید یک صدای بی حال را بشنوید که به شما می گوید چه موقع به راست یا چپ بروید. با جی پی اس کارتا اما این خستگی و بی حالی کاملاً فراموش می شود. این مهم از طریق تنظیمات جدید صدای گوشی مهیا می شود: صدای افرادی مانند دونالد ترامپ رئیس جمهور فعالی آمریکا، بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده می توانید از مسیریابی شاد و همراه با خنده لذت ببرید.

اگر می خواهید صدای رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، یعنی دونالد ترامپ را دریافت کنید می توانید به بخش دانلود ها، صداها، دیدن همه ی موارد، رده بالا ها بروید سپس دنبال حالت “آقای رئیس جمهور” بگردید. این عنوان تنها مورد رایگان در بین تمام رده بالا ها است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.