به روز رسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto X Force عرضه شد - تکفارس 
به روز رسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto X Force عرضه شد - تکفارس 

به روز رسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto X Force عرضه شد

عرفان کرد
۵ خرداد ۱۳۹۶ - 13:01
به روز رسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto X Force عرضه شد - تکفارس 

وبسایت آمریکای لاتین موتورولا/لنوو خبری جدید و خوشحال کننده در خصوص Moto X Force منتشر کرد. این گوشی هوشمند که در نوامبر ۲۰۱۵ وارد بازار شد در حال حاضر به روز رسانی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت می کند. برای دریافت این به روز رسانی کافی است تا گوشیتان را به اینترنت Wi-Fi متصل کنید و با شارژ باتری بیش از ۵۰ درصد این به روز رسانی را دریافت کنید. در ایالات متحده این گوشی با نام Droid Turbo 2 موتورولا عرضه شده است و در ماه فوریه این به روز رسانی را دریافت کرده.

به روز رسانی جدید Moto X Force شامل پچ های امنیتی از اول آوریل ۲۰۱۷ نیز می شود. علاوه بر این قابلیت multi-window در این به روز رسانی قرار گرفته است و به کاربران این امکان را می دهد تا همزمان از دو اپلیکیشن استفاده کنند. همچنین کاربران می توانند به راحتی و با دوبار لمس دکمه اپلیکیشن های تازه استفاده شده، بین دو اپلیکیشن مورد استفاده، انتخاب کنند. با به روز رسانی جدید، کاربران می توانند استفاده برخی اپلیکیشن های پیش زمینه از اینترنت را محدود کرده و در عین حال برخی دیگر از اپلیکیشن ها را در استفاده از اینترنت، آزاد بگذارند. اکنون کاربران اطلاع رسانی ها را به صورت دسته بندی شده دریافت می کنند و می توانند راحت تر از قبل آن ها را بررسی کنند و مستقیما پاسخ آن ها را ارسال کنند. یکی دیگر از ویژگی های این به روز رسانی قابلیت انتخاب تصاویر پیش زمینه مختلف برای صفحه های مختلف است.

این دومین به روز رسانی عرضه شده برای Moto X Force می باشد که با اندروید ۵.۱ عرضه شد و پس از آن به روز رسانی اندروید ۶.۰ را دریافت کرد. این به روز رسانی آخرین نسخه عرضه شده بر روی این گوشی بود تا این که بالاخره به روز رسانی جدید اندروید ۷.۰ نوقا برای این گوشی عرضه شد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.