گوشی جدید Galaxy Feel در ژاپن معرفی شد - تکفارس 
گوشی جدید Galaxy Feel در ژاپن معرفی شد - تکفارس 

گوشی جدید Galaxy Feel در ژاپن معرفی شد

عرفان کرد
۵ خرداد ۱۳۹۶ - 17:37
گوشی جدید Galaxy Feel در ژاپن معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ به تازگی از یک گوشی هوشمند با نامی جدید و مشخصات نسبتا خوب معرفی کرد که قرار است اوایل تابستان در کشور ژاپن عرضه شود. نام این محصول Galaxy Feel است. با تک فارس همراه باشید.

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید با نام Galaxy Feel در ژاپن رونمایی کرده است. در نگاه اول این گوشی شباهت زیادی به گوشی (Galaxy A3 (2017 دارد اما وقتی به سخت افزار و مشخصات داخلی آن نگاه می کنیم، می بینیم که این گوشی با پردازنده هشت هسته ای ۱.۶ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت حافظه رم، نسبت به A3  قوی تر است.

از دیگر مشخصات قابل ذکر این گوشی می توان به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی HD، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و باتری غیر قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی اشاره کرد.این گوشی همچنین با اندروید ۷.۰ نوقا و با رابط کاربری جدید Experience سامسونگ عرضه می شود.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی مشخص نشده است اما در ژاپن، مشتاقان خرید این گوشی هوشمند می توانند هم اکنون برای دریافت آن در میانه های ماه ژوئن، ثبت نام کنند.

باید دید که آیا سامسونگ Galaxy Feel را در خارج از ژاپن نیز عرضه می کند یا این که این گوشی تنها مخصوص این کشور خواهد بود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید