آیا رنگ های مختلف برای One Plus 5 وجود خواهد داشت؟ - تکفارس 
آیا رنگ های مختلف برای One Plus 5 وجود خواهد داشت؟ - تکفارس 

آیا رنگ های مختلف برای One Plus 5 وجود خواهد داشت؟

علیرضا دهقان
۵ خرداد ۱۳۹۶ - 20:14
آیا رنگ های مختلف برای One Plus 5 وجود خواهد داشت؟ - تکفارس 

از زمانی که وان پلاس نام پرچم‌دار بعدی‌اش – One Plus 5 – را تائید کرد، این کمپانی آرام‌آرام اطلاعات مختلفی را در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشت، تا الآن میدانیم که وان پلاس ۵ در تابستان می‌آید و مجهز به دوربینی است که با همکاری DxO ساخته‌شده و دارای یک جک ۳.۵ میلی‌متری نیز است که در بالای گوشی مستقر شده است.

 

بااینکه هنوز همه منتظریم تا وان پلاس به طور رسمی و کامل گوشی جدیدش را معرفی کند، این کمپانی امروز در فیس بوک و توییتر سؤالی در مورد رنگ‌های موردعلاقه آن‌ها برای گوشی خود پرسید، متن این سؤال این‌گونه بود :

“What 5hould the color of your next phone be?” که یعنی “رنگ بعدی گوشی شما باید چه باشد؟” و در سؤال خود با نوشتن کلمه Should به شکل ۵hould آشکارا به وان پلاس ۵ اشاره کرده.

 

وان پلاس تابه‌حال ۴ رنگ مختلف را برای وان پلاس ۵ نشان داده: مشکی، طلایی، قرمز تیره و یک رنگ ترکیبی جدید (چیزی از بنفش تا آبی روشن) ، به نظر می‌رسد وان پلاس رنگ‌های نهایی را می‌خواهد طبق نظر مردم انتخاب کند، شاید هم این کمپانی رنگ‌های مد نظرش را انتخاب کرده و تنها برای شوخی این سؤال را پرسیده است.

 

احتمالاً وان پلاس ۵ می‌تواند در کنار رنگ‌های همیشگی و قابل حدس مثل مشکی و طلایی از چند رنگ جدید و غیرمعمول بهره ببرد، نظر شما چیست، آیا با رنگ های عجیب و جدید و غیرمعمول موافق هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید