تماشا کنید: شیوه کار با گوشی های Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 سامسونگ - تکفارس 
تماشا کنید: شیوه کار با گوشی های Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 سامسونگ - تکفارس 

تماشا کنید: شیوه کار با گوشی های Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 سامسونگ

سارا کاویانی
۷ خرداد ۱۳۹۶ - 00:24
تماشا کنید: شیوه کار با گوشی های Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 سامسونگ - تکفارس 

سامسونگ هنوز گلکسی j7 و j5 را رونمایی نکرده است، اما قبلا رندر هایی را از هر دو دستگاه را دیده ایم. پیشتر، سامسونگ سهواً وجود این گوشی را تایید کرد، پس ما تصور میکنیم که مدت زیادی طول نخواهد کشید که این گوشی روانه بازار شوند. تا زمانی که چنین اتفاقی بیفتد، دو ویدئو کوتاه از این دو گوشی منتشر شد، این دو گوشی در چند ویدئو کوتاه که جایی مثل روسیه ساخته شده نگاه کنید. این ویدئو ها زیر نویس ندارند، اما حداقل این ویدئو ها بهترین تصویر از سری گلکسی J را به شما نشان خواهند داد.

هر دو گلکسی J7 2017 و گلکسی J5 2017 بدنه فلزی و طراحی مشابه ای دارند، اگر چه در اندازه و سایز متفاوت هستند. این دو دستگاه با اندروید ۷ نوقا کار خواهند کرد، و – برعکس گوشی های گلکسی J قبلی – اسکنر اثر انگشت دارند.

ویژگی های گلکسی  J7 جدید به شرح زیر است:  صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p،  چیپ ست ۸ هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ ، ۳ گیگ رم ، ۱۶ گیگ حافظه قابل افزایش، و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در پشت گوشی قرار دارد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیگر برای دوربین جلو در نظر گرفته شده، هر دو دوربین فلش LED  دارند. در مجموع به نظر می‌رسد این گوشی یک گوشی میان رده بسیار توانا باشد
همچنین ویژگی های گلکسی J5 جدید به شرح زیر است: پردازشگر ۷۸۷۰ اگزینوس، و دوربین ۱۳ مگا پیکسلی جلو وعقب، تنها ۲ گیگا بایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری. و همچنین صفحه نمایش آ۵.۲ اینچ  با رزلوشن ۷۲۰p.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که سری گلکسی J  ۲۰۱۷ – که همچنین باید شامل J3 جدید باشد – به طور رسمی در آمریکا رونمایی و روانه بازار می‌شود و یا خیر. اگر چه، ورژن های قدیمی تر گلکسی J7  و J3 در شرکت هایی مانند Verizon، Sprint و T-Mobile در دسترس است، ما حدس می زنیم که حداقل بعضی از مدل ها به آمریکا برود.  منتظر اطلاعات بیشتر در باره سری گلکسی J 2017 سامسونگ باشید!

 

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.