سامسونگ گلکسی  J5(2017) و J7(2017) را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی  J5(2017) و J7(2017) را تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی J5(2017) و J7(2017) را تایید کرد

امید بصیری
۷ خرداد ۱۳۹۶ - 13:00
سامسونگ گلکسی  J5(2017) و J7(2017) را تایید کرد - تکفارس 

به نظر می آید که به زودی شاهد عرضه ی سری جدید گلکسی جی ها در بازار خواهیم بود. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

در طی هفته های گذشته ما شایعات زیادی درباره ی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ و گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ دیده ایم. سامسونگ هنوز رسماً تایید نکرده که در چه تاریخی نسخه های سال ۲۰۱۷ گوشی های سری گلکسی جی را عرضه خواهد کرد. حال این شرکت در یکی از صفحات مجازی خود وجود این سری و گوشی های آن را تایید کرده است.

این فهرست گوشی هایی را که قابلیت مخصوص کودکان در آن ها فعال است را نشان می دهد که شامل گوشی هایی نظیر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ +، سری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶، گلکسی نوت ۵ سری گلکسی ای و یک سری گوشی دیگر می شوند. این فهرست هم چنین دو گوشی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ و گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ را نیز نشان می دهد در حالی که این گوشی ها هنوز معرفی نشده اند.

گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ نیز در این فهرست وجود دارد اما به احتمال زیاد این نسخه از گوشی در بازار های غیر بازار ایالات متحده آمریکا فروخته نخواهد شد. گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ مخصوص بازار ایالات متحده با شماره ی مدل سنیکمن عرضه خواهد شد در حالی که نسخه ی مخصوص اتحادیه ی اروپا و دیگر بازار ها با شماره ی مدل مسینسش عرضه می شود و مشخصات متفاوتی نیز با نسخه ی آمریکایی این گوشی خواهد داشت.

در این فهرست ما هم چنین شاهد حضور گوشی هایی نظیر گلکسی جی ۷ پاپ و گلکسی جی ۷ مکس هستیم. حتی گلکسی نوت ۷ نیز بنا بر دلایلی در این فهرست وجود دارد علی رغم اینکه این گوشی سال قبل از رده خارج شد.

سامسونگ هنوز رسماً زمان عرضه ی گلکسی جی مدل سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام نکرده است.

سامسونگ گلکسی  J5(2017) و J7(2017) را تایید کرد - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید