اولین گوشی Essential احتمالاً هفته آینده معرفی شود - تکفارس 
اولین گوشی Essential احتمالاً هفته آینده معرفی شود - تکفارس 

اولین گوشی Essential احتمالاً هفته آینده معرفی شود

علیرضا دهقان
۷ خرداد ۱۳۹۶ - 18:41
اولین گوشی Essential احتمالاً هفته آینده معرفی شود - تکفارس 

Andy Rubin مهندس قبلی گوگل و یک کارآفرین، که بسیاری او را پدر اندروید می‌نامند به‌زودی تلفن هوشمند رده‌بالای خود را برای رقابت با آیفون و گوگل پیکسل رونمایی می‌کند.

این تلفن هوشمند زیر چتر کمپانی جدیدی به نام Essential که توسط خود اندی ساخته شده در دست توسعه است، امروز شرکت اسنشل با توییتی جدید اعلام کرد که قرار است اتفاق بزرگی در ۳۰ می بیفتد! بسیار محتمل است که این شرکت از جدیدترین و تنها گوشی خودش رونمایی کند، این احتمال زمانی که اندی روبین یک عکس را از این دستگاه را منتشر کرد قوی‌تر شده.

همان‌طور که قبلاً گزارش شده، تلفن هوشمند اسنشل به همراه سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود، البته انتظار می‌رود این اندروید ورژنی خام همانند نکسوس ها نباشد و کاملاً شخصی‌سازی شده باشد. به نظر می‌رسد این تلفن همراه بدون لبه خواهد بود، البته در مورد صفحه‌های خمیده مثل گلکسی اس ۸ صحبت نمی‌کنیم، در حال حاضر این گوشی بیشتر شبیه ال‌جی جی۶ است!
شایعات خبر از وجود یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن عجیب و غیرمعمول ۱۳۱۲*۲۵۶۰ را می‌دهند و کارهای پردازشی این گوشی نیز بر عهده چیپ ست قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ گذاشته شده، همان چیپی که در بسیاری از پرچم‌داران همانند گلکسی اس ۸ و اچ تی سی یو۱۱ یافت می شود، احتمالاً ۴ گیگابایت رم در این گوشی گنجانده می‌شود و دو دوربین ۱۲ و ۸ مگا پیکسلی هم برای عقب و جلو در نظر گرفته شده است.
همه هیجان‌زده‌اند تا ساخته‌ی اندی روبین و شرکت اسنشل را ببینند و همه منتظر ۳۰ می هستیم تا با این گوشی هوشمند به‌طور رسمی و کامل آشنا شویم

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید