بروزرسانی جدیدی برای Instagram منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی جدیدی برای Instagram منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی جدیدی برای Instagram منتشر شد

علیرضا دهقان
۷ خرداد ۱۳۹۶ - 22:12
بروزرسانی جدیدی برای Instagram منتشر شد - تکفارس 

نسخه جدید اینستاگرام را هم‌اکنون می‌توانید از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. این به‌روزرسانی تعدادی ویژگی جدید را باهم ترکیب کرده است، پس اگر که تا الآن این نسخه را دانلود کردید، این‌ها تمام تغییراتی است که در این نسخه اعمال‌شده است.

 

از زمانی که دایرکت اینستاگرام برای همه در آوریل فعال شد، توسعه‌دهندگان در حال تلاش برای بهبود تجربه کاربران در کار با این ویژگی هستند و سعی بر اضافه کردن ویژگی‌های جدید و بهتر کردن آن دارند.

 

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در آپدیت جدید اینستاگرام وجود دارد پشتیبانی دایرکت از حالت‌های افقی و عمودی (landscape و portrait) است، پس از این به بعد هر موقع که بخواهید در دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود عکس یا فیلمی بفرستید نیاز نیست آن را Crop کنید و عکس را نصفه و نیمه تحویل دهید!

همچنین در آپدیت جدید می‌توانید در دایرکت لینک بفرستید و از این به بعد لینک‌ها پشتیبانی خواهند شد! یعنی می‌توانید آدرس یک وب‌سایت را برای دوستتان بفرستید و یک نمای کلی از وب‌سایت را در صفحه‌ی چت خود ببینید. همچنین پشتیبانی برای ایمیل آدرس‌ها و شماره تلفن ها نیز اضافه شده.

پشتیبانی از عکس‌های افقی و عمودی در حال حاضر در ورژن ۱۰.۲۲ در سیستم‌عامل iOS در دسترس است و دارندگان آی دیوایس می‌توانند همین حالا آپدیت جدید را از اپ استور نصب کنند ولی دارندگان اندروید برای تجربه‌ی این ویژگی باید کمی بیشتر منتظر بمانند، ولی از طرفی پشتیبانی از لینک‌ها در هر دو سیستم‌عامل در حال حاضر کار می‌کند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید