لو رفتن تصاویر جدید و با کیفت از گوشی Moto Z2 Play - تکفارس 
لو رفتن تصاویر جدید و با کیفت از گوشی Moto Z2 Play - تکفارس 

لو رفتن تصاویر جدید و با کیفت از گوشی Moto Z2 Play

عرفان کرد
۸ خرداد ۱۳۹۶ - 13:37
لو رفتن تصاویر جدید و با کیفت از گوشی Moto Z2 Play - تکفارس 

خط تولیدی گوشی های میان رده موتورولا با اضافه شدن یک گوشی هوشمند جدید، گوشی Moto Z2 Play، گسترده تر خواهد شد. اولین تصاویر تبلیغاتی این گوشی هوشمند حدود یک ماه پیش لو رفت اما سریعا اطلاعات مربوط به آن نیز منتشر شد.

امروز نخستین تصویر، با کیفیت بالا از این گوشی هوشمند که هنوز معرفی نشده است، منتشر شد. هرچند که این تصویر فقط صفحه جلوی این گوشی را نمایش می دهد اما رنگ بندی های ختلف این گوشی را مشخص می کند. بدین ترتیب گوشی Moto Z2 Play  در رنگ بندی های سفید/طلایی، مشکی/طوسی و سفید/نقره ای عرضه خواهد شد و مشتریان می توانند یکی از این رنگ بندی ها را انتخاب کنند.

علاوه بر طرح این گوشی، تاریخ احتمالی مراسم معارفه این گوشی نیز مشخص شده است. با تصویر منتشر شده احتمال می رود که این گوشی هوشمند در تاریخ اول ژوئن سال جاری معرفی شود. همچنین انتظار می رود که این گوشی در آمریکای لاتین معرفی و عرضه شود و لنوو آن را در دسترس سایر نقاط جهان قرار دهد.

از زمانی که گوشی Moto Z2 Play بر روی اپلیکیشن Geekbench مشاهده شد، اطلاعات کمی در خصوص ویژگی های سخت افزاری آن منتشر شده است. گوشی Moto Z2 Play با تراشه هشت هسته Snapdragon 626 کوالکام و ۴ گیگابایت حافظه رم، وارد بازار می شود.

این گوشی میان رده همچنین با باتری غیر قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی و اندروید ۷.۱.۱ نوقا، روانه بازار خواهد شد.

تظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید