موسس اپل معتقد است که قدم بزرگ بعدی دنیای تکنولوژی را تسلا بر می دارد، نه اپل - تکفارس 
موسس اپل معتقد است که قدم بزرگ بعدی دنیای تکنولوژی را تسلا بر می دارد، نه اپل - تکفارس 

موسس اپل معتقد است که قدم بزرگ بعدی دنیای تکنولوژی را تسلا بر می دارد، نه اپل

عرفان کرد
۸ خرداد ۱۳۹۶ - 16:24
موسس اپل معتقد است که قدم بزرگ بعدی دنیای تکنولوژی را تسلا بر می دارد، نه اپل - تکفارس 

قطعا استیو وزنیاک، کسی که به همراه استیو جابز اپل را به وجود آورد، چیز هایی راجع به نوآوری می داند. حتما او راجع به نوآوران هم اططلاعاتی دارد و به همین دلیل معتقد است که قدم بزرگ بعدی در تکنولوژی را الون ماسک و شرکت تسلای او بر خواهند داشت، نه اپل. در گفت و گو راجع به موفقت مدل S تسلا، “واز” گفت که دلیل موفقیت این مدل این است که ماسک این دستگاه را برای خودش ساخته است:

وقتی چیزی از خودتان شروع شود و بدانید که می خواهید در کنترل چه چیزی قرار بگیرید… این زمانی است که بهترین محصولات را خواهید داشت.”

قدمت و عظمت اپل از دید وزنیاک نقطه ضعف آن ها محسوب می شود. وقتی از او در خصوص برخی شرکت ها که دنیا را تغییر دادند پرسیدند او نام هایی مانند تسلا، گوگل، فیسبوک، اپل و مایکروسافت را بر زبان آورد. شرکت هایی که افراد جوان آن ها را راه اندازی کردند و از تجارت و شرکت های بزرگتر بیرون نیامدند:

به شرکت هایی مانند گوگل، فیسبوک و اپل و مایکروسافت نگاه کنید که دنیا را تغییر دادند؛ تسلا را هم به آن ها بیافزایید. این گونه نام ها معمولا از افراد جوان بیرون آمده اند. آن ها ناگهانی از تجارت های بسیار بزرگ تولید نشده اند.”

اپل اکنون یک شرکت بزرگ است که بیشترین ارزش را دارد. همچنین اپل بیشترین درآمد ثبت شده را، با میزان ۲۸۶ میلیارد دلار، داشته است که رکوردی بزرگ و مهم محسوب می شود. با وجود این که وزنیاک خودش اپل را به وجود آورده و اکنون اپل به چنین جایگاه مهمی دست یافته، او معتقد است که غول تکنولوژی آمریکایی نمی تواند تولید کننده پدیده جدید دنیای تکنولوژی باشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.