گوشی های S8 با دو برابر سرعت فروش S7 و S6 به فروش می رسند - تکفارس 
گوشی های S8 با دو برابر سرعت فروش S7 و S6 به فروش می رسند - تکفارس 

گوشی های S8 با دو برابر سرعت فروش S7 و S6 به فروش می رسند

عرفان کرد
۸ خرداد ۱۳۹۶ - 17:02
گوشی های S8 با دو برابر سرعت فروش S7 و S6 به فروش می رسند - تکفارس 

بر کسی پوشیده نیست که گوشی های گلکسی S8 و S8+ محصولات موفقی بوده اند. بنا بر آخرین گزارشات، زوج گوشی های هوشمند ۲۰۱۷ سامسونگ توانسته رکورد گوشی های S7 و S7 edge را در فروش بشکند. این موضوع در مقابل گزارشات قبلی قرار می گیرد که طبق آن ها گوشی های سری S8 حدود ۵ میلیون دستگاه کمتر از سری S7 فروش داشته اند.

در حالی که سامسونگ به صورت رسمی آمار و ارقام فروش بازی هایش را برای عموم مردم منتشر نمی کند، برخی اوقات نماینده ای از این شرکت پیدا م یوشد که آمار فروش خط تولیدی گلکسی S را بیان می کند.

وجود چنین آمار و ارقامی ممکن است مفید باشد و  به کاربران این آرامش خاطر را بدهند که گوشی هوشمند آن ها نه تنها از لحاظ قیمت در رده بالایی قرار دارد بلکه محبوبیت زیادی نزد سایر افراد دارد. سخنگوی سامسونگ در مصاحبه با The Investor گفت:

گوشی های S6 و S7 به ترتیب در ۷۵ و ۷۴ روز به مرز ۱۰ میلیون فروش رسیدند. گوشی S8 تقریبا با دو برابر چنین سرعتی در حال به فروش رسیدن است.

این آمار امیدوار کننده را می توان در زمین خانگی سامسونگ، کره جنوبی، در نظر گرفت که حدود ۵۵۰۰۰۰ دستگاه در دو روز ابتدایی به پیش فروش رسیدند. در روز ۱۸ آوریل سامسونگ اعلام کرد که پیش فروشش از ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است. این موضوع رشد چشم گیر ۶۰% سامسونگ در سهام بازار کره جنوبی را نشان می دهد.

در حال حاضر و با روند فعلی، تحلیلگران معتقدند که گوشی های گلکسی S8 و S8+ تا پایان سال حدود ۵۰.۴ میلیون فروش خواهد داشت. ممکن است سامسونگ توقعات بیشتری داشته باشد اما زمان همه چیز را مشخص خواه دکرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.