تمام مشخصات سامسونگ Galaxy J3 2017 لو رفت - تکفارس 
تمام مشخصات سامسونگ Galaxy J3 2017 لو رفت - تکفارس 

تمام مشخصات سامسونگ Galaxy J3 2017 لو رفت

زینب حسینی
۹ خرداد ۱۳۹۶ - 09:00
تمام مشخصات سامسونگ Galaxy J3 2017 لو رفت - تکفارس 

سامسونگ گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷) ممکن است هنوز رسمی نشده نباشد ولی در حال حاضر چنان به طور کامل افشا شده که احتمالا رسمی بوده است. انتظار می رود که گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷) جدید ارزان ترین گوشی در سری جی های مقرون به صرفه ی سامسونگ باشد، و تنها مدلی که لو رفته سامسونگ اس ام جی ۳۳۰ (SM-J330) می باشد که در اروپا و بازار های بین المللی دیگر عرضه خواهد شد.

در حالی که سال گذشته گلکسی جی ۳ دارای ویژگی بدنه ی تمام پلاستیک بود، این بار، گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷) دارای صفحه ی پشتی فلزی و ساختار محکم تریست. گفته شده که این جی ۳ (۲۰۱۷) با صفحه ی نمایش ال سی دی (LCD) ۵ اینچ با کیفیت تصویر (resolution) اچ دی (HD) ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل همراه است.

این یک گوشی ساده است که تمرکز اصلی آن بر روی قیمت و ارزش پولی بوده، پس این موضوع را هنگام نگاه کردن به مشخصات برجسته ی آن در ادامه به یاد داشته باشید:

سامسونگ گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷)

پلت فرم

اندروید ۷.۰ نوقا

صفحه نمایش

ال سی دی ۵ اینچ

۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل (HD)

SoC

RAM

Exynos 7570

۲GB / 3GB

دوربین ها

۱۶MP f/2.0 دوربین اصلی w/ 4K ویدیو

۱۶MP دوربین جلو

حافظه

۱۶GB / 32GB

+ microSD

باتری

۲,۶۰۰ mAh

ویژگی های خاص

دو سیم کارته، صفحه پشتی فلزی، ان اف سی (NFC)

آنچه قابل توجه است این است که این جی ۳ (۲۰۱۷) جدید دارای اندروید ۷.۰ نوقا است، در حالی که حتی گوشی های در رنج وسط سری آ (۲۰۱۷) هنوز با اندروید ۶.x مارشمالو کار می کنند.

انتظار می رود که قیمت سامسونگ گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷) حدود ۲۰۰ یورو باشد، و تاریخ پخش آن هم باید در حدود دو سه هفته ی آینده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.