پرچم دار بعدی LG از پردازنده ی Snapdragon 845 بهره خواهد برد - تکفارس 
پرچم دار بعدی LG از پردازنده ی Snapdragon 845 بهره خواهد برد - تکفارس 

پرچم دار بعدی LG از پردازنده ی Snapdragon 845 بهره خواهد برد

زینب حسینی
۹ خرداد ۱۳۹۶ - 11:51
پرچم دار بعدی LG از پردازنده ی Snapdragon 845 بهره خواهد برد - تکفارس 

به نظر می رسد که ال جی مجبور به استفاده از سخت افزار های قدیمی تر برای پرچم دار جدیدش نیست. بر اساس گزارشی جدید، غول فناوری کره جنوبی به منظور اطمینان حاصل کردن از این که پلت فرم برجسته ی بعدی موبایل این تولید کننده ی تراشه، که به طور آزمایشی اسنپ دراگن ۸۴۵ نامیده شده است در ال جی جی ۷ (LG G7)، پرچم دار ۲۰۱۸ این شرکت ارائه شود،  شروع به همکاری با کوالکام (Qualcomm) کرده است.

ظاهرا این دو شرکت در حال حاضر کار توسعه ی مرتبط را از ابتدای می (May) شروع کرده اند. یک مقام رسمی صنعتی توضیح داد که چرا این اقدام برای سازنده ی تلفن حیاتی است:

استفاده از اسنپ دراگن ۸۴۵ برای پرچم دار بعدی ال جی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، با توجه به این واقعیت که ظهور واقعیت مجازی و راه حل های واقعیت افزوده نیازمند قالبیت پردازش داده ی قوی تری هستند.

همانطور که احتمالا می دانید، ال جی سعی داشت که با عرضه ی گوشی خودش، ال جی جی ۶، برای ۲۰۱۷ زودتر از بقیه، از دیگر تولیدکنندگان بزرگ سبقت بگیرد. این حرکت جسورانه ممکن است شروع موفقیت آمیزی را به جی ۶ داده باشد، اما این به این معنی نیز هست که این گوشی با اسنپ دراگن ۸۲۱، پلت فرم قدیمی تری از کوالکام تولید شده است.

ال جی ادعا می کند که تنظیمات با چیپ ست (chipset) ۲۰۱۶ با ثبات تر و بهینه تر از گوشی های هوشمندیست که متکی به اسنپ دراگن ۸۳۵ جدید هستند ( مانند گلکسی اس ۸/ اس ۸ پلاس (Galaxy S8/S8+)، اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) )، اما ما مطمئن نیستیم که این اظهارات بسیاری از مصرف کنندگان را متقاعد کند که SoC پیشین بازگردند.

با این حال، مشروط به این که این گزارش درست باشد، این رویکرد تازه برای گوشی جدید نشان می دهد که این شرکت نیازی به آوردن بهانه برای سال آینده ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.