نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2 - تکفارس 
نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2 - تکفارس 

نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2

سارا کاویانی
۹ خرداد ۱۳۹۶ - 23:36
نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2 - تکفارس 

اگر به دنبال اسمارتفونی هستید که مرزها را جا به جا کند و تا جای ممکن بهترین سخت‌افزارها را داشته باشد، باید کار را به سوپراستار چین یعنی شیائومی بسپارید! سازندگان اسمارتفون کشور اژدهاهای قرمز بهترین مثال را برای چیزی که به آنها معروف اند، یعنی ساختن بهترین و قدرتمندترین گوشی‌ها با کمترین قیمت، تولید کرده اند، گوشی Mi Max در سال گذشته ثابت کرد شیائومی کاملاً آماده رقابت است و حالا دومین نسخه‌ی می مکس هم به‌زودی وارد بازار می‌شود و کاملاً مناسب یدک کشیدن نام مکس است! (می مکس را با Mi Mix که گوشی بی حاشیه شیائومی است اشتباه نگیرید!)

تا جایی که به طراحی مربوط است می مکس ۲ آنچنان چیز خاصی ندارد تا بتوان از آن صحبت کرد، طراحی معمولی ای که اکثر گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی دارند در می مکس ۲ نیز دیده می‌شود، بدنه‌ای فلزی، سه دکمه‌ی لمسی خازنی در جلو، حسگر اثر انگشت در پشت و کناره‌های گرد و صیقلی، کاملا ساده و معمولی!

با وجود صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی در جلو و باتری فوق‌العاده قدرتمند ۵۳۰۰ میلی‌آمپری، می مکس ۲ دارای یکی از قدرتمندترین و بهینه‌ترین چیپ ست های کوالکام نیز هست! البته نه منظور ما چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ یا ۸۲۱ نیست بلکه منظور چیپ بسیار بهینه‌ی اسنپ دراگون ۶۲۵ است، ترکیب این چیپ با باتری قدرتمند این گوشی یعنی احتمالا حدود دو روز یک‌بار به شارژ کردن گوشی خود احتیاج پیدا می‌کنید! پس خداحافظ شارژرها!

مشخصات کامل این گوشی در عکس زیر کاملا معلوم است :

نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2 - تکفارس 

از نظر نرم‌افزاری کاربران با همان MIUI آشنا و قدیمی باید کار کنند ، البته کمی تغییر در آن وجود دارد و البته، ویژگی Split-Screen Display نیز در آن وجود دارد که همانطور که از اسمش معلوم است با استفاده از آن می‌توان دو اپلیکیشن را در کنار هم در صفحه‌نمایش غول آسای می مکس ۲ نمایش داد!

نگاهی از نزدیک به Xiaomi Mi Max 2 - تکفارس 

می مکس ۲ در اول جون در چین به فروش می‌رسد، و قیمتی حدود ۲۴۷ دلار و یا ۲۹۰ دلار بسته به حافظه‌ی انتخابی خواهد داشت، اما اگر ساکن غرب هستید برای خرید این گوشی باید به دلالان روی بیاورید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید