قیمت تلوزیون خمیده ی ۷۵ اینچی سامسونگ ۱۰ هزار دلار است! - تکفارس 
قیمت تلوزیون خمیده ی ۷۵ اینچی سامسونگ ۱۰ هزار دلار است! - تکفارس 

قیمت تلوزیون خمیده ی ۷۵ اینچی سامسونگ ۱۰ هزار دلار است!

علیرضا دهقان
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 15:21
قیمت تلوزیون خمیده ی ۷۵ اینچی سامسونگ ۱۰ هزار دلار است! - تکفارس 

سری تلویزیون‌های QLED سامسونگ در اوایل امسال در نمایشگاه لوازم الکترونیکی ۲۰۱۷ در لاس‌وگاس معرفی شد و در چند ماه گذشته این کمپانی سعی کرده سری QLED را در بازارهای اصلی جهان به فروش برساند و امروز هم سامسونگ قرار است چند مدل جدید به خط تولیدش اضافه کند، آخرین چیزی که به این سری از تلویزیون‌ها اضافه‌شده یک تلویزیون ۷۵ اینچی غول‌پیکر QLED است که سامسونگ با خوشحالی باقیمت مبهوت‌کننده‌ی ۱۰ هزار دلار ناقابل(!) آن را به مشتریان خود می‌فروشد!

 

سامسونگ مدل تخت و خمیده‌ی این تلویزیون ۷۵ اینچی را که با نام های Q7 و Q8 شناخته می‌شوند را در کره جنوبی برای فروش گذاشته ولی هنوز تأییدیه‌ای از طرف سامسونگ برای موجود کردن این دستگاه در بقیه مناطق جهان وجود ندارد!

 

قیمت این مدل‌های جدید از ۱۰.۴ میلیون Won یا حدود ۹۳۰۰ دلار در کره جنوبی شروع می‌شود، قطعاً این مقدار پول خیلی بیشتر از آنی است که کاربران عادی بتوانند از عهده آن بربیایند، البته این‌طور نیست که برای تلویزیون‌های فوق‌العاده گران‌قیمت اصلاً بازاری نباشد!

 

تمامی مدل‌ها از فنّاوری Quantom Dot سامسونگ استفاده می‌کنند که به تلویزیون توانایی پخش تصاویر زنده و پویا را حتی در روشنایی پایین می‌دهد! سامسونگ امروز همچنین گفت که علاقه دارد مدل‌های گران‌قیمتش را در کنار ۵۵ اینچی‌ها و ۶۵ اینچی‌ها در بیشتر نقاط جهان به فروش برساند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.